Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har et problem.. er veldig høy og veldig tynn og sliter med å finne kule klær som passer. hverdagsklærene mine er trange bukser i mørke farger og hettegensere eller gensere med glidelås m/sterke farger (grønn, blå, lilla, rød). har fått mange kommentarer i det siste at det ser ut som om jeg drukner i genseren min, noe som egentlig er litt sant selv om de er i medium størrelse. problemet er at hvis jeg går ned en størrelse så er ikke plagget langt nok fordi jeg er så høy..

 

what do to?

Lenke til kommentar

har et problem.. er veldig høy og veldig tynn og sliter med å finne kule klær som passer. hverdagsklærene mine er trange bukser i mørke farger og hettegensere eller gensere med glidelås m/sterke farger (grønn, blå, lilla, rød). har fått mange kommentarer i det siste at det ser ut som om jeg drukner i genseren min, noe som egentlig er litt sant selv om de er i medium størrelse. problemet er at hvis jeg går ned en størrelse så er ikke plagget langt nok fordi jeg er så høy..

 

what do to?

Hvor gammel er du? Ikke kjøp hettegensere med knallfarger. De har som oftest elendig passform og ser ikke bra ut. Gå for skjorter i enkle farger (duse blåfarger f.eks), ikke jack&jones ruter, som er kroppsnære istedenfor. Og som folk sier her. Legg på deg litt.

Lenke til kommentar

Hvem lager de beste chinosene? Begynner å bli lei av bukser som krymper, blir stygge i fargen og faller fra hverandre. Har prøvd Massimo Dutti, Tiger, These Glory Days, Ljung og Peak som jeg kommer på i farten. Har tenkt litt på NNO7, men mener å huske de er veldig lave i livet. Luxire er vel også en mulighet. Hvor er din favorittchinos fra?

På en måte er det lettere å finne gode jeans, men det kan være fordi stoffet generelt sett er mer solid enn i en chinos. Foretrekker uansett chinos fremfor jeans om jeg kun skal ha skjorte på meg oppe, så kan ikke bare kjøpe flere jeans. :)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Hvem lager de beste chinosene? Begynner å bli lei av bukser som krymper, blir stygge i fargen og faller fra hverandre. Har prøvd Massimo Dutti, Tiger, These Glory Days, Ljung og Peak som jeg kommer på i farten. Har tenkt litt på NNO7, men mener å huske de er veldig lave i livet. Luxire er vel også en mulighet. Hvor er din favorittchinos fra?

 

På en måte er det lettere å finne gode jeans, men det kan være fordi stoffet generelt sett er mer solid enn i en chinos. Foretrekker uansett chinos fremfor jeans om jeg kun skal ha skjorte på meg oppe, så kan ikke bare kjøpe flere jeans. :)

Chinosene fra NN07 er litt som Sebago sko. De blir bedre og bedre jo mer de brukes. Jeg går mest med piqueskjorter og rugbytrøyjer så problemet med lavt liv er ikke så stort for min del.

Lenke til kommentar

Hvem lager de beste chinosene? Begynner å bli lei av bukser som krymper, blir stygge i fargen og faller fra hverandre. Har prøvd Massimo Dutti, Tiger, These Glory Days, Ljung og Peak som jeg kommer på i farten. Har tenkt litt på NNO7, men mener å huske de er veldig lave i livet. Luxire er vel også en mulighet. Hvor er din favorittchinos fra?

 

På en måte er det lettere å finne gode jeans, men det kan være fordi stoffet generelt sett er mer solid enn i en chinos. Foretrekker uansett chinos fremfor jeans om jeg kun skal ha skjorte på meg oppe, så kan ikke bare kjøpe flere jeans. :)

Jeg er veldig fornøyd med mine fra Tommy Hilfiger. Ellers har jeg en del fra NN07 og syns ikke de er for lave, men jeg er 170, mulig det har litt å si.

Lenke til kommentar

Hvem lager de beste chinosene? Begynner å bli lei av bukser som krymper, blir stygge i fargen og faller fra hverandre. Har prøvd Massimo Dutti, Tiger, These Glory Days, Ljung og Peak som jeg kommer på i farten. Har tenkt litt på NNO7, men mener å huske de er veldig lave i livet. Luxire er vel også en mulighet. Hvor er din favorittchinos fra?

 

Har litt forskjellig; fra H&M, Incotex, Filippa K og Nikolaj (DK merke kjøpt på Retro).

 

H&M sine kjøpte jeg fordi jeg ville ha chinos som ikke kostet for mye, men disse er helt OK. Filippa K sin er en litt tykkere og kanskje i grenseland for å kalle en chino, men er også grei, samme for Nikolaj.

 

Incotex sin (hvis du kan få de på salg!) er et godt kjøp - knallbukse, meget fornøyd med min hvertfall!

 

Har ikke kjøpt chions fra Luxire enda, men hvis du har tid til å vente, så tror jeg det kan være et greit valg.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...