Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

 

Langt mer enn jeg er villig til å bruke på en jakke, men det er nok et godt kjøp når vinteren slår inn.

 

Btw - ny sak fra Minmote - like bra som alltid: : http://minmote.no/2013/11/se-luksusgarderoben-til-andreas-21-jeg-bruker-alle-pengene-mine-pa-klaer/

"– En fin blazer kan gjøre mirakler! Vil du ikke legge for mye penger i den, kan du kjøpe en på H&M og få den tilpasset hos en god skredder, tipser bloggeren."

 

​Joa, ok tips. Men elendig tanke bak om dette er resultatet han tenker på:

 

 

andreas-topp.jpg

Endret av spinkeljaevel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser på Luxire losjakke (ja, igjen...) og tenker at jeg vil gå for Dugdale 25 oz ull (100%, ikke mix) til losjakken, men jeg er litt usikker om jeg skal gå for premium lining eller ikke (12 oz). Kostnaden er ikke av særlig betydning her, men hvis en legger sammen disse to er en på 37 oz vs. f. eks Schott sin losjakke som er på 32 oz. Schott sin har kun nylon lining som sikkert har en viss vekt det også men tror det er neglisjerbart sammenlignet med premium fra Luxire.

 

Svaret jeg fikk fra Luxire angående for:

"The 25Oz is plenty thick at $449.99. We can add a wool or cotton flannel lining which can add some more weight without any additional cost. The wool is 9 Oz."

 

Tror jeg dropper premium lining da... Da var det bare å få tatt mål så skal jeg få lagt inn bestilling!

Endret av Xtra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...