Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som har vært innom http://www.jpeterman.com/ . Har utrolig mye forskjellig kult, og noe litt vel klassisk.

Mhm. Det var de som hadde de double-breasted blazerne i diverse farger for omtrent to år siden. Skikkelig kjipt at jeg gikk glipp av det.

 

Virker som en veldig bra side. Drar rundt omkring i verden å kjøper opp overskudd.

 

e: ser ut til at det med overskudd muligens kun gjaldt de blazerne jeg nevnte.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Mhm. Det var de som hadde de double-breasted blazerne i diverse farger for omtrent to år siden. Skikkelig kjipt at jeg gikk glipp av det.

 

Virker som en veldig bra side. Drar rundt omkring i verden å kjøper opp overskudd.

 

e: ser ut til at det med overskudd muligens kun gjaldt de blazerne jeg nevnte.

Det kan virke som om han reiser rundt i verden for å finne klær han kan lage flere av.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å bruke den genseren til daglig, Rankiz.

 

 

Syns den var veldig fin. Fremstår ikke så veldig skjærende i fargen på min skjerm, iallefall. Kjør på!

Edit: Hvordan er egentlig klærne fra Uniqlo? Bor i USA nå så er jo helt latterlig billig å handle der.

 

Jeg har noen plagg derfra, Kasjmirgenseren min er latterlig kjip, kjennes ikke ut som kasjmir i det hele tatt. Merinoullsgenserne er helt greie, men den jeg har nupper en del. Ikke noe dårlig kjøp til prisen, i alle fall. Skjortene er også greie til prisen, selv om stoffet er litt kjedelig og jeg synes de har litt merkelig passform. Kan være greit å kjøpe et par skjorter for å ha i skapet, i alle fall. Har også en peacoat derfra som jeg har vært godt fornøyd med.

Endret av JorgenH
Lenke til kommentar

Kommer helt an på fargetoner og type skinn. Om alt er svart og lik type, vil det kanskje se noe sært ut. Har sett svarte skinn-boots, matrix-frakk og mørk bukse i "skinn", og det var ikke en god combo og så ikke særlig oppegående eller heterofilt ut (dette var nok skinnbukse/-tightsene sin feil).

Men kan se for meg et par mørkebrune sko, mørk jeans, lys skjorte, skinnjakke og et par hansker ikke vil være noe jeg snur meg flere ganger etter.

 

Dette derimot, er noe jeg misliker. Legg til en dongriskjorte og du er klar for å bli en nytenkende fazhionblogger/alenefar/midtlivskrise/mobbeoffer.

 

web.jpg

Lenke til kommentar

Skinnsko og skinnveske er en no-brainer her, samt skinnhansker deler av året. Da bør en kanskje være forsiktig med bukser (lol, as if) og jakke i skinn i tillegg...

 

Men som nevnt over, skinn er ikke nødvendigvis skinn. Kan variere farge og tekstur temmelig mye, og da kan det muligens funke med skinnjakke i tillegg til sko og veske.

Lenke til kommentar

Bruker skinnjakke og skinnhansker mye på kalde dager. Ser ikke på det som spesielt mye. Skinnbukser blir ikke for mye, det blir for dumt. Skinnsko bør også gå greit sammen med jakke og hansker. Ser ikke noe problem, skinn er helt normalt. Edit: bruker bare sort og brunt skinn selv

Endret av TityBoi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...