Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreldrene mine skal til Praha til helgen, noe bra butikker hvor dem kan handle for meg? Veit det er rimelig billig der + at du får tilbake momsen elns. Gjerne link til nettbutikk hvis de har :)

 

Tja, spørs hva du er ute etter. Noe som minnet litt om Illum, tror det var Van Graaf. Ellers er det jo flere kjøpesentre, men generelt sett vil jeg nok si byen er mer imponerende enn shoppingen :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

 

Tja, spørs hva du er ute etter. Noe som minnet litt om Illum, tror det var Van Graaf. Ellers er det jo flere kjøpesentre, men generelt sett vil jeg nok si byen er mer imponerende enn shoppingen :)

De har vært der ørten millioner ganger før så er bare fordi de skal på ferie, og dem som spurte om jeg trengte klær så sier ikke nei :)

Lenke til kommentar

Hva er best til grå dress av; Loake Chester (tan, åpen snøring), Loake Chatterley Dainite (chelsea boots, brunt skinn) eller et par sorte cap toes fra Din Sko (?). Gidder ikke bruke 5000 på brune og sorte skinnsko med skinnsåle enda, er som regel ruskevær uansett.

Endret av Ranies
Lenke til kommentar

Hva er best til grå dress av; Loake Chester (tan, åpen snøring), Loake Chatterley Dainite (chelsea boots, brunt skinn) eller et par sorte cap toes fra Din Sko (?). Gidder ikke bruke 5000 på brune og sorte skinnsko med skinnsåle enda, er som regel ruskevær uansett.

Jeg forstår ikke helt hvorfor du skal bruke derbys eller chelsea boots til dress. Hvorfor ikke kjøpe oxfords? Eller har du allerede Chester og Chatterley? Ville uansett ikke brukt noe av de to til dress ihvertfall, da er cap toes fra Din Sko bedre.

Lenke til kommentar

Sorte captoes, helt klart. Er ikke Chatterley en damemodell, btw?

Chatsworth mente jeg.

 

Jeg forstår ikke helt hvorfor du skal bruke derbys eller chelsea boots til dress. Hvorfor ikke kjøpe oxfords? Eller har du allerede Chester og Chatterley? Ville uansett ikke brukt noe av de to til dress ihvertfall, da er cap toes fra Din Sko bedre.

Har allerede de parene jeg nevnte.

Jeg bruker ikke dress ofte nok til at jeg kan/gidder kjøpe 2 par oxfords til 4-5000 / 1 par sorte til 2500.

Dessuten er disse skoene som regel med skinnsåle som jo ikke passer til vestlandsklima.

Da blir det plastikk skoene fra Din Sko.

Er snakk om et rølpete julebord.

Lenke til kommentar

Stryking av fritidsskjorter er oppskrytt. Det gjør jeg svært sjeldent. Har jeg krøllet den sammen i en slank messenger finner jeg fram strykejernet, men under normal bruk så strykes ikke skjortene.

 

Stryker de heller ikke såfremt de ikke er spesielt krøllete. Skulle gjerne hatt flere skjorter, men sliter som sagt alvorlig med å finne noen som passer. Har en som sitter perfekt, men husker ikke hvor den er fra :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...