Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt så mye forskjellig de siste ukene, så lommeboka må få kjølt seg litt ned nå før julerushet. Tenker dog at jeg går for en over nyåret, om det ikke blir bespoke på neste tur ut av landet.

 

Denne var i solid navy med 4x2 oppsett, har egentlig litt lyst på diskret pin- eller chalkstripe om jeg først skal gå for en solid DB. (Enkeltspent elsker jeg solide farger, mens på dobbeltspent er jeg mer fan av mønster)

Lenke til kommentar

Noen her inne med peiling på Dropbox? Er det mulig/hvordan får jeg legge til mapper til dropbox fra pc'n som oppdaterer seg automatisk med dropbox? Så når jeg legger inn et nytt dokument i den mappen så oppdateres det automatisk.

Prøvde å legge inn en mappe som har flere delmapper, så lagte jeg et par nye mapper etc i en av undermappene, men Dropbox blir ikke oppdatert.

Lenke til kommentar

*Til dere som har belter fra Equus Leather*

 

Vurdere å kjøpe et belte fra EL, men er usikker på hva jeg skal velge når det kommer til størrelse. (Lengde på beltet + bredde). Er det noen her som har bommet på størrelsen ved første bestilling? Hva er standard bredde på et belte?

 

Jeg har et. 1 1/4" bredde, 35" lengde. Bruker 32"-ish i buksevidde, beltet ser bra ut og passer fint.

Lenke til kommentar

Noen her inne med peiling på Dropbox? Er det mulig/hvordan får jeg legge til mapper til dropbox fra pc'n som oppdaterer seg automatisk med dropbox? Så når jeg legger inn et nytt dokument i den mappen så oppdateres det automatisk.

 

Prøvde å legge inn en mappe som har flere delmapper, så lagte jeg et par nye mapper etc i en av undermappene, men Dropbox blir ikke oppdatert.

 

 

Først må du ha Dropbox-applikasjonen på maskinen. I Min Datamaskin/Computer skal du se "Dropbox" til venstre under favoritter (Sammen med Desktop, Download, osv). Har du den der er maskinen og Dropbox synkronisert.

(Forutsatt at du bruker Windows)

 

Selve Dropbox-programmet må også være aktivert, hvis programmet ikke kjøres i bakgrunnen vil det ikke bli synkronisert før det er slått på igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...