Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Da blir det å ta turen der jeg kjøpte jakken etter jobb. Takk for tilbakemeldinger. Når det gjelder selve jakkelengden, AnewZ, så er det meningen den skal være såpass kort, den er litt kortere enn vanlige losjakker, og det var det jeg var på jakt etter, rekker sånn Ca til hoftene. Kan kanskje se ut til at buksen et litt lav, men slang bare på meg en olabukse for bildets del i full fart

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snuser litt på Berg&Berg sine luer selv, og kommer nok til å bestille snart. Kan dermed ikke bekrefte noe kvalitet, men Berg&Berg-produkter har ikke skuffet meg hittil, og det er jo Johnstons of Elgin som har laget luene. Og om valget står mellom de to du postet ville jeg definitivt gått for B&B sin, evt i vinrød om det er fargen du vil ha.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Noen som har erfaring med å selge merkeklær på finn.no? Jeg har et par jeans fra APC som ikke passer, men jeg ser ikke for meg at det kan være så stort bruktmarked for det..?

 

 

(APC PS strl 32 kremt kremt ...)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å selge merkeklær på finn.no? Jeg har et par jeans fra APC som ikke passer, men jeg ser ikke for meg at det kan være så stort bruktmarked for det..?

 

 

(APC PS strl 32 kremt kremt ...)

Vi har en facebook-gruppe som du kan prøve å kvitte deg med dem i. Ligger vel link et par sider tilbake her.

 

Endelig kjøpt meg parkas! Ble en navy Chateau :)

Godt valg, Chateau er min favoritt fra CG.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å selge merkeklær på finn.no? Jeg har et par jeans fra APC som ikke passer, men jeg ser ikke for meg at det kan være så stort bruktmarked for det..?

 

 

(APC PS strl 32 kremt kremt ...)

Selvfølgelig er det et bruktmarked for brukte jeans, kanskje ikke så vanlig i Norge, men i utlandet. Folk kjøper til og med jeans som har vært brukt og slitt i flere år. Prøv Styleforum eller superfuture.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...