Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noens tips om diverse salg fra The Nordic Fit - http://thenordicfit.com/top-picks-from-mid-season-sales

 

End clothing, som har mye fint, særlig av strikkede gensre, med bl.a. Inverallan og Howlin'. Kode: "winter20" - 20% på alt utenom Alden og APC.

 

I tillegg - hva tenker dere om "arran cable"-luene til Berg&Berg? http://bergbergstore.com/knitwear/knitted-hats.html?p=1

 

Lurte på å slenge på en slik til genserordren min som uansett ligger inne, men i så fall, hvilken farge?

Endret av Xtra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer helt an på hva du gidder, Pjuuok. Har ikke noe å si om du vokser den nå eller til våren så lenge du ikke bruker den.

 

Noen som har erfaringer med salg hos PRL enten før eller etter nyttår? Mener å huske de hadde ganske stort salg ved nyåret?

Ofte salg derigården, så ville ikke utelukket det

Lenke til kommentar

Hei. Skal gå til anskaffe av en Filson-veske og lurte på om noen kunne anbefalt meg en modell? Burde helst ikke være så altfor dyr (dvs. 2k+) (dette er kanskje urealistisk?) og den bør romme en del (dvs. ha plass til typ. 2 store bøker og en PC)

Tror det var noen her som kjøpte 257 for ca. 1700 kr (inkl. moms?) fra revolve clothing.

Lenke til kommentar

257 har plenty av plass til to støre bøker og en PC, det har også 256. Med min 257 klarer jeg å ha plass til både matboks, store hodetelefoner (Bose QC15), to tykke pensumbøker, MacBook Air og en anseelig bunke med løse papirer, i tillegg til diverse småtterier som lader, kalkulator, linjal, penner, et eple, vannflaske osv. Haugevis med plass i den, så hvis du ikke har behov for å ta med like mye tror jeg nok 256 kan være et bedre alternativ.

Lenke til kommentar

Tror det var noen her som kjøpte 257 for ca. 1700 kr (inkl. moms?) fra revolve clothing.

Stemmer!

 

Hei. Skal gå til anskaffe av en Filson-veske og lurte på om noen kunne anbefalt meg en modell? Burde helst ikke være så altfor dyr (dvs. 2k+) (dette er kanskje urealistisk?) og den bør romme en del (dvs. ha plass til typ. 2 store bøker og en PC)

Jeg kjøpte en filson 257 bag for én måned siden og betalte 1700kr for bagen, med frakt og moms. Dette er bare mulig (til min viten) ved å bestille gjennom Revolve Clothing. Det du gjør er at du kjøper bagen. Deretter sender du en mail med orderenummer og sier at du vil ta bruk av "First time customer refund", noe som gir deg 30% av det du betalte tilbake. Dvs. at bagen blir kostene 30% av prisen som er oppgitt på nettsiden. Momsen blir rundt 600kr når bagen ankommer Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer!

 

Jeg kjøpte en filson 257 bag for én måned siden og betalte 1700kr for bagen, med frakt og moms. Dette er bare mulig (til min viten) ved å bestille gjennom Revolve Clothing. Det du gjør er at du kjøper bagen. Deretter sender du en mail med orderenummer og sier at du vil ta bruk av "First time customer refund", noe som gir deg 30% av det du betalte tilbake. Dvs. at bagen blir kostene 30% av prisen som er oppgitt på nettsiden. Momsen blir rundt 600kr når bagen ankommer Norge.

Ah, perfekt! er det noen mal på hvordan denne mailen skal skrives? Altså et skjema man skal følge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...