Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal det jo sies at arbeidsplasser hvor man bruker uniform sjelden er der lønnen er høyest, så muligheten til sparing er vel kanskje ikke så mye større uansett.. Jeg vil vel også si at man bruker i overkant mye penger på klær hvis det hindrer en fra å spare til noe viktig.

Lenke til kommentar

Dere som har brukt Randomkoreandude, e-mailen hans er vel xxx?

Jeg spurte han om å proxy en ting, og nå oppga han meg en annen e-mail. Pussig.

 

Dude, wtf? Man legger ikke ut andres private mailadresser åpent på nett. Forøvrig skjønner jeg ikke hensikten med dette spørsmålet. Han oppgir da ffs den mailadressen han ønsker at du skal bruke, og da er det normal høflighet å gjøre nettopp det. Jeg forstår heller ikke hva som skal være pussig med å bytte mailadresse. Jesus...

 

 

Hva er deres forhold til åpen skjorte over t-skjorte?

 

Huff....

Lenke til kommentar

Dere som har brukt Randomkoreandude, e-mailen hans er vel xxx?

Jeg spurte han om å proxy en ting, og nå oppga han meg en annen e-mail. Pussig.

 

Dude, wtf? Man legger ikke ut andres private mailadresser åpent på nett. Forøvrig skjønner jeg ikke hensikten med dette spørsmålet. Han oppgir da ffs den mailadressen han ønsker at du skal bruke, og da er det normal høflighet å gjøre nettopp det. Jeg forstår heller ikke hva som skal være pussig med å bytte mailadresse. Jesus...

 

 

Hva er deres forhold til åpen skjorte over t-skjorte?

 

Huff....

Det er ikke hans private e-mail, men en e-mail for en felles PayPal-konto. Hvor ofte bytter man e-mail? Uansett så har jeg hatt min e-mail i 10 år. Selvfølgelig er det pussig hvis en som tilbyr slike tjenester bytter e-mail, kunden stiller spørsmål. Hvordan tror du kundene til en bedrift reagerer hvis bedriften stadig bytter e-mail?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...