Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fått mulighet til å kjøpe billett av en venn av en venn av meg. Er det lovlig å kjøpe billetten av han nå? Hva skjer hvis jeg evt betaler han også trekker han tilbake billetten?

 

Refundering er opent fram til 5. mars, kl. 23:59 (det står 28. februar på GE, 5. mars på gathering.org, eg tolkar det siste som offisielt). Det er ikkje lov å selje billettar utanom GE før refundering er stoppa.

 

Du kan betale han for billetten, han kan sette deg som brukar, fjerne deg som brukar, og deretter sette ein annan person som brukar av billetten du betalte for. GE kan ikkje hjelpe deg med dette, han er og vil alltid vere eigar av billetten, og han kan bestemme akkurat kven som skal vere brukar av billetten. Systemet er laga slik med vilje, så kjøp gjennom GE om du kan.

Lenke til kommentar

Refundering er opent fram til 5. mars, kl. 23:59 (det står 28. februar på GE, 5. mars på gathering.org, eg tolkar det siste som offisielt). Det er ikkje lov å selje billettar utanom GE før refundering er stoppa.

 

Du kan betale han for billetten, han kan sette deg som brukar, fjerne deg som brukar, og deretter sette ein annan person som brukar av billetten du betalte for. GE kan ikkje hjelpe deg med dette, han er og vil alltid vere eigar av billetten, og han kan bestemme akkurat kven som skal vere brukar av billetten. Systemet er laga slik med vilje, så kjøp gjennom GE om du kan.

Problemet er at jeg ikke kan kjøpe gjennom GE fordi jeg ligger på 6** plass, men får vell bare ta sjangsen da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva kommer folket til å spille på TG i år? For meg ligger det nok an til veldig mye SimCity 5 spilling. Også blir det alltid litt TrackMania når man har gått lei alt annet.

Da jeg ikke har tilgang til Windows her jeg er nå, blir det mye BF3, SimCity 5 og Skyrim, tror jeg.

 

Også har jeg lovet en viss annen her inne å spille Deus Ex.

Lenke til kommentar

Blir nok en del DayZ og Minecraft for min del :) Men har tenkt litt på det med stol, hvilke stoler er de har der foresten? Er det virkelig de "standard hvite hagestolene?

 

Ser at det ligger en jysk 10-20 min gange fra vikingskipet, vil den være oppe den første dagen av TG tro? Å vil det være smart å kjøpe en stol. Å hvordan er det når jeg skal hjem, kan jeg bare la den stå der? :hmm:

 

(Har ikke muligheten til å ta med stol selv, skal ta tog)

Lenke til kommentar

Blir nok en del DayZ og Minecraft for min del :) Men har tenkt litt på det med stol, hvilke stoler er de har der foresten? Er det virkelig de "standard hvite hagestolene?

 

Ser at det ligger en jysk 10-20 min gange fra vikingskipet, vil den være oppe den første dagen av TG tro? Å vil det være smart å kjøpe en stol. Å hvordan er det når jeg skal hjem, kan jeg bare la den stå der? :hmm:

 

(Har ikke muligheten til å ta med stol selv, skal ta tog)

Tror de fleste er lilla/sorte, og ser noe slikt ut:

10269_1_0.jpg

 

Beste bildet jeg fant som jeg hadde på pcen av stolene på selve TG.

216181_10150232373451133_2590337_n.jpg

 

Noen av de har en liten pute på, slik som de på dette bildet:

282083_10150320239381133_2478831_n.jpg

 

Hvordan er de å sitte på? Ikke så værst, funker helt fint å sitte på. Er du heldig og tidlig ute kan du kansje skaffe deg en av de med pute på som er enda bedre å sitte på.

 

Tror ikke de blir så happy om du lar den stå igjen, enten kan du gi den bort eller så kan du hive den i kontaineren som står inne i hallen mot slutten av TG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...