Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Om man lurer venner ved å selge billetter til en høyere pris en kjøpspris, er man en drittsekk.

Lurer de? Kompisen min har ikke planer om å lure noen, de som han selger til vet hvor mye en billett egentlig koster, de kan vel bare takke nei om noen hundre kroner mer er for mye å be om? Jeg vet ikke jeg, sikkert noe greier med kjøper av billett osv uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Fordi jeg har ikke lyst at kompisen min skal bli anmeldt etcetc,, gir han forhåndsregler så tar han det derfra.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Svartebørs:

Vi anbefaler STERKT å ikke kjøpe billetter privat. Dette er imot

reglene, og også ulovlig. Privat salg av billetter åpnes det for

først etter at Geekevents har stengt for refunderinger.

 

 

Kjøper du billetter privat, kan du lett risikere å bli lurt,

billettene kan bli konfiskert m.m., og The Gathering ser svært

strengt på slik aktivitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skrev om dette i HW-rekketråden også, men slenger det inn her også, da selv gamle HW-rekka veteraner er hjertelig velkommen til å delta:

 

Dsc_0127.jpg

 

Jeg har fått en hendvendelse fra "stemmen i taket" i dag:

 

I 2006 ble det som da var verdens største rasterbation satt sammen og hengt opp på TG, men denne har desverre blitt utkonkurrert av en enda større en.

 

Nå vil vi ha rekorden hjem igjen!

 

Det trengs 10-15 personer som er villige til å bruke en del timer av TG på å organisere, og teipe sammen over 1500 A4-ark til et gigantisk bilde, og som den tradisjonelt største enkeltgruppa på TG, ble HW-rekka spurt først.

 

Jeg håper vi kan klare å samle oss om, og å gjennomføre dette, da det ærlig talt er ganske kult å være best i verden!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...