Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er nok ganske langt bak i køen her hvis du skal sette maks pris. Vet om folk som betaler vesentlig mye mer enn som så. ( de betaler 1100 for biletten og da gir ekstra penger for å være snille såklart)

 

Det er faktisk ikke lov til å selge billettene for mer enn det de ble kjøpt for. Just sayin'.

Endret av Bysno
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner det kan være plagsomt for folk, men jeg må bare utnytte sjansen og spørre om noen er villig til å selge. Kan diskutere på mail. Hvis ikke hadde det vært veldig snilt av noen som er veldig nærme å få kjøpe og bare skal ha 2 eller færre billetter om de lot oss kjøpe 3. :)

 

Og nå et litt nooby on-topic question:

Hvordan frakter dere utstyret deres? Noen tips og erfaringer?

Lenke til kommentar

De tok alle som stod i kø før en eller annen dato og plasserte de random i køen. så derfor alle som var tidlig ute hadde ingen fordeler i henhold til de som kom etterpå. feks. meg var i kø 4 min etter at de åpnet og har fortsatt ikke fått muligheten. Kompissen min som satt seg i kø rett etterpå fikk kjøpe første dagen de åpnet så jeg er safe.

Lenke til kommentar

De tok alle som stod i kø før en eller annen dato og plasserte de random i køen. så derfor alle som var tidlig ute hadde ingen fordeler i henhold til de som kom etterpå. feks. meg var i kø 4 min etter at de åpnet og har fortsatt ikke fått muligheten. Kompissen min som satt seg i kø rett etterpå fikk kjøpe første dagen de åpnet så jeg er safe.

 

Slik har det vært i en år rekke?

Lenke til kommentar

De tok alle som stod i kø før en eller annen dato og plasserte de random i køen. så derfor alle som var tidlig ute hadde ingen fordeler i henhold til de som kom etterpå. feks. meg var i kø 4 min etter at de åpnet og har fortsatt ikke fått muligheten. Kompissen min som satt seg i kø rett etterpå fikk kjøpe første dagen de åpnet så jeg er safe.

 

Stilte meg i køa klokken 17.02, to minutter etter at påmeldinga åpnet, og jeg kom på plass 3000. Har fortsatt ingen billett. :(

Lenke til kommentar

Da kom du inn i køen etter lotteriet. Imo er det et greit system de har nå, de lar alle trekke en lapp i ett lotteri, og så bestemmer lotteriet plassen i køen. Dermed unngår man hele førstemann til mølla problemene.

 

Merker at det at Geekevents sine sider gikk ned nå i kveld, når jeg ville dobbeltsjekke at folk som var trege å sette meg som seater faktisk har fått gjort det. Vel vel, bare den er oppe i morgen tidlig så jeg enda har tid til å kontakte folk er det greit.

Lenke til kommentar

Da kom du inn i køen etter lotteriet. Imo er det et greit system de har nå, de lar alle trekke en lapp i ett lotteri, og så bestemmer lotteriet plassen i køen. Dermed unngår man hele førstemann til mølla problemene.

 

Merker at det at Geekevents sine sider gikk ned nå i kveld, når jeg ville dobbeltsjekke at folk som var trege å sette meg som seater faktisk har fått gjort det. Vel vel, bare den er oppe i morgen tidlig så jeg enda har tid til å kontakte folk er det greit.

 

Nei det gjorde han nok ikke, for jeg var også med i lotteriet og kom på over 3000'ende plass.

Lenke til kommentar

Da kom du inn i køen etter lotteriet. Imo er det et greit system de har nå, de lar alle trekke en lapp i ett lotteri, og så bestemmer lotteriet plassen i køen. Dermed unngår man hele førstemann til mølla problemene.

 

Merker at det at Geekevents sine sider gikk ned nå i kveld, når jeg ville dobbeltsjekke at folk som var trege å sette meg som seater faktisk har fått gjort det. Vel vel, bare den er oppe i morgen tidlig så jeg enda har tid til å kontakte folk er det greit.

 

Det var to minutter etter at lotteriet åpnet, altså den 5.12 hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Kølotteriet har fungert på akkurat same måte sidan 2006 (mi personlege erfaring), med både PTN og GE. Heile poenget med lotteriet er å gje alle ein sjanse, og ein unngår F5-rushet som er garantert å krasje uansett korleis nettløysinga fungerar. Om du meldte deg inn i lotteriet stilte du deg ikkje i køen før alle andre, du deltok i kølotteriet, og det er det. Om det er 3000 deltakarar i lottereiet må nokon nødvendigvis havne på 3000. plass. Du har ein fordel framfor dei som kom inn i køen etter lotteriet, fordi dei startar på 3001. plass dersom det var 3000 i lotteriet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...