Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korrekt, noen av plaststolene har polstring (hvis jeg husker riktig) men det har lite å si. Helt greie å sitte på.

Ang kjøleskap så er det totalforbud, og det har nettopp vært en større diskusjon om dette på TG forumet: http://forums.gather...-Ang-hvitevarer

 

Selv om noens kjøleskap ville fungert, er det lettere å ha totalforbud mot alle enn å måtte forklare hvorfor noen kan bruke og noen ikke.

Og nei, USB kjøleskap er heller ikke lov.

 

Enkelt og greit; Må den kobles til strøm, uansett hva den trekker, er det ikke lov.

Samme gjelder små usb-kjøleskap og lignende også.

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Dette er sikkert en umulighet men:

Noen som husker en svært sær japansk sang, med lys kvinnelig vokal som ble spilt mye på TG08? Tror den også ble nevnt her i denne tråden for det året, evt. på TG forumet.

Den inneholdt vell et parti som gikk ca. slik: "Koro koro koro koro koro koro"

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Tenkte at det var på tide å bestille togbilletter nå. Etter å ha loket litt på "gathering.org" så fant jeg ikke noe om når på dagen de åpner, og når de stenger av. Vet datoene, men mangler altså klokkeslettene :hmm:

 

SÅ var det det med hylle, noen her som har en sweet tg hylle de "pleier" å ta med, eller har tenkt å ta med :) ? Skal selv ta toget, men har veldig lyst å ta med meg en hylle, noen tips til å lage en liten hylle? Som eventuelt blir skrudd sammen når man kommer frem? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

hvordan går det om man vil selge billettene for en litt høyere pris til noen kompiser? Ikke mulig eller hva?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...