Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har helt klart ikke lest alt, det er første året jeg ikke fikk billett via normalt utsalg selv om jeg var i lotteriet og det er det første året jeg er over gjennomsnittsalderen, altså tolket det som ett "tegn"

Jo, jeg har lest alt. Selv om du sier at du tolket det som et "tegn", så syns jeg det ikke skulle mye til å oppfatte det du skrev som litt arrogant, og at du derfor mener at du er for kul og for gammel for TG.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jo, jeg har lest alt. Selv om du sier at du tolket det som et "tegn", så syns jeg det ikke skulle mye til å oppfatte det du skrev som litt arrogant, og at du derfor mener at du er for kul og for gammel for TG.

 

Ehh, ville jeg vært i TG køen om jeg syntes jeg var for kul for TG? Ville jeg har vært på TG 5 år hvis jeg syntes jeg var for kul for TG?

Lenke til kommentar

Er det forresten flere billetter igjen? Har litt lyst å bli med for første gang, og jeg bor i Rakkestad.

 

 

Er alltids folk som refunderer billettene. Sett at det er 3299 i kø og 119 billetter igjen er det nok vanskelig. Hold ett øye på dette forumet: http://forums.gathering.org/forumdisplay.php?180-Tickets-and-seats

 

Her pleier mods og lage tråder hvor billetter ønskes kjøpt/ønskes solgt noen uker før TG begynner

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...