Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plass nr 23, da blir det vell grei tilgang på billetter for meg hvertfall.. Skal ta med fruen for førstegang, hun har aldri vært på noe liggende så det blir jo spennende.

 

Hadde store planer om å selge våre stasjonære og skaffe oss to stykk iMac 27" med Intel Core i7-3770, 16GB RAM og GTX 680 MX .. Men det er jo merkbart svakere enn de to stasjonære vi allerede har, og til tross for at 27" skjermen til iMac er flotte (samme panel som min Dell U2711 bare uten den utrolig glorete coatinga) så blir jeg småskeptisk til null 120Hz, hele 2560x1440 som skal drives av GTX 680 MX (lavere klokket GTX 680) og vet aldri om iMacene vil stå i fred i det hele tatt når man drar for å ta seg en blund.. Lysende eplelogo kan trigge enhver sjel.

 

 

Hadde jo dog hvert genialt med tanke på plass bruken, tar jo mye mindre plass enn å måtte ha to digre kabinetter stående. Og det å kjøre Windows 8 native via EFI er jo null problem på en iMac så det er jo som å kjøre en hvilken som helst stasjonær med Intel Core i7-3770 og GTX 680 MX sånn sett, og mus og tastatur sørger man jo for å ha i god kvalitet, sitter ikke akkurat med Apple Wireless Keyboard og Apple Magic Mouse på TG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...