Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Gleder meg til denim kommer. Med kjappere oppstart av kamera!:)

 

Er enda noen småting jeg ønsker med wp:

1. Bedre anropslogg

2. Mer oversiktlig innstilingsmeny

3. One-handed-setting for 1520

4. Flere offisielle apps...

 

Men uansett, per i dag ville jeg aldri gått tilbake til ios eller android!:) men, en litt mindre tlf enn 1520 hadde vært behagelig!:)

 

Noen som vet hvordan kameraet på 830 er kontra 1520?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Raskere kameraoppstart er det jeg savner og. Skulle tro at med hestekreftene til 930 skulle hjelpe, men føles ikke raskere enn 925 for å si det sånn.

Vi får se hvilke forbedringer Denim oppdateringen bringer med seg. Om ikke kamera starter raskere, så skal det iallefall være raskere :)

Skal være kjappere oppstart også står det skrevet en plass. Men vi får se!:)

 

Noen som har tips til en bra treningsapp? Tenker da på styrketrening/vektløfting. For å føre logg, se utvikling etc...

Lenke til kommentar

Er det noen her som har noe peiling på om 8.1 dukker opp på Samsung Ativ S any time soon?

Kona har hatt denne lenge, men får ikke tak i noen oppdatering til den. Jeg hare ingen planer om å registrere meg eller gjøre mye innsats som innebærer noen risiko for at hun skal få det, men ønsker å vente på en "offisiell" oppdatering.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har noe peiling på om 8.1 dukker opp på Samsung Ativ S any time soon?

Kona har hatt denne lenge, men får ikke tak i noen oppdatering til den. Jeg hare ingen planer om å registrere meg eller gjøre mye innsats som innebærer noen risiko for at hun skal få det, men ønsker å vente på en "offisiell" oppdatering.

Venter på det samme. Har googlet litt, og det ser ut som om noen har fått det i utlandet. Usikker på om det har med ulike versjoner av telefonen å gjøre (f.eks Verizon har egen variant av telefonen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...