Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

En stund siden Windows Mobile var med i diskusjonen??

 

Ja tviler på at særlig mange bruker det lenger, er jo over 3 år siden siste telefonen med det blei solgt.

 

 

Brukes hver dag, kjører 6.5. Vi er flere på jobben som bruker et eget utviklet program (er så gammelt at det ikke het app he he). Vi bruker HTC Advantage x7500/7501. De har vært i bruk så si hverdag i 10 år og fungerer fortsatt glimrende. Må være verdens beste mob. For øvrig takk til Moskus for hjelp tidligere... på Advantage x7500. Vi er i disse dager i ferd med å gå over til WP8.

Lenke til kommentar

 

Sitter her og vil bytte ut 1520en min med en 930... Men når tror "man" at neste toppmodell fra Nokia kommer ut?

Kommer ingen flere modeller ifra Nokia ryktes det. 830 og 730 var vel den siste.

 

Men siden 930 nettopp er kommet, så må man vel vente til over nyåret kanskje.

Hmmm.. Skifter de navn eller stopper de produksjonen? Leste noe for litt siden om at de skulle fjerne noen navn og greier.mm

Lenke til kommentar

 

 

Sitter her og vil bytte ut 1520en min med en 930... Men når tror "man" at neste toppmodell fra Nokia kommer ut?

Kommer ingen flere modeller ifra Nokia ryktes det. 830 og 730 var vel den siste.

 

Men siden 930 nettopp er kommet, så må man vel vente til over nyåret kanskje.

 

Hmmm.. Skifter de navn eller stopper de produksjonen? Leste noe for litt siden om at de skulle fjerne noen navn og greier.mm

 

Nye modeller kommer, men ikke under Nokia navnet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Det har ligget i kortene at Nokia navnet skal forsvinne. Ifølge avtalen da Nokia ble kjøpt opp, så fikk Microsoft lovt til å bruke Nokia navnet en stund videre.

De nye telefonene kommer vel til å hete Lumia.

Lenke til kommentar

Sliter med å få lagt in riktige MMS instillinger på windows phone 8.1 og Netcom. Noen som kan dele sine instillinger, og hva som skal legges inn hvor?

Hei! Har Lumia 920 med WP8.1 på netcom, og MMS funger.

Sånn ser det ut under MMS APN:

 

MMS Access Point Name

[mms.netcom.no ]

 

User name

[ ]

 

Password

[ ]

 

Proxy address

{212.169.99.4 ]

 

Proxy port

[8080 ]

 

MMSC address

[http://mm/ ]

 

Network type

[iPv4 ]

 

Authentication type

[none ]

Lenke til kommentar

 

 

En stund siden Windows Mobile var med i diskusjonen??

Ja tviler på at særlig mange bruker det lenger, er jo over 3 år siden siste telefonen med det blei solgt.

Ja, hadde muligens vært på tide med en liten oppdatering på forsiden av diskusjon.no/smartmobiler...

Har forresten fortsatt en htc touch Diamond 2, en smuuuule treg i forhold til Lumia 1020 ?

Lenke til kommentar

Nokon andre som ikkje får starta opp Nordea sin app? Eg kjem meg ikkje forbi splash skjermen.

Får startet den, men går veeeeeldig lang tid, så lang tid at jeg hele tiden må berøre skjermen slik at den ikke går i svart. Så kan ta 1 minutt å få i gang den appen.

 

Men Nordea virker ikke som de bryr seg nevneverdig dessverre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...