Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

The Verge har fått prøvd kameraet i Lumia 920.

Hvorfor skal de egentlig trikse med bildene, når de faktisk blir ganske bra?

Se resultatet her.

 

doffen45: Det ser ut som at HTC, for første gang på lenge, satser ordentlig på Windows (Phone). Jeg er spent på hva de kommer med. Ryktes om en 8x, 8S og 8V, om jeg husker riktig.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Spennende. Lumia 920 frister veldig.. men tipper prisen ikke frister like mye.

Det sier at den havner på rundt 4500 MRP (anbefalt fra produsent).

 

+ avgifter og slikt? Ellers vil vel 4500 være svært billig. Ville tro noen butikker ganske umiddelbart vil selge den under MRP, så 4000 kr for toppmodellen til Nokia høres ikke galt ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hvis dere sitter på noe info dere vil ha under emnene i FP, er det bsre å sende meg en DM.

 

Redigert. Avstemningen gikk til skogen da jeg redigerte FP i mobilversjonen av diskusjon.no. Beklager det.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Blir spennende framover ja. Tror wp8 kan bli en meget solid utfordrer til android og ios. Meget fornøyd med min titan i dag, selv om det er smptteri jeg ville ha endret. Men noen av disse tingene vet jeg vil bli endret på toppmodellene med wp8. Feks oppløsning, flere tiles, ie10.

det store spm er bare om det blir lumia 920, eller en annen.

 

På de videoene jeg har sett av kameraet på 920, savnet jeg litt nuligheten for å ta bilder kjappt som på feks htc one x. Hvis htc eller samsung får til dette, er det mulig at det blir tlf fra en av de.

 

Lenke til kommentar

Tittet litt på Lumnia 920, men klarer ikke helt se at det er noen store forskjeller fra min Htc Titan, uten om bedre kamera og litt mer muligheter ang tiles?

Vet om trådløs ladning, men ser ikke helt poenget der, noen mist jeg har gått glipp av? Har ikke den "må ha" følelsen på WP8 kjenner jeg..

Det er mange forskjeller fra Windows Phone 7 til Windows Phone 8. Men du får også de nye tile mulighetene med Windows Phone 7.8.

De største nyhetene med WP8 er mulighetene app utviklere får nå. Det betyr at det kommer til å komme en mengde med tyngre og mer krevende apps til WP8.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...