Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

 

Halve skjermen på min 930 min ( øvre del) er med rødskjær.

 

Kjedelig å måtte juster farger og lysstyrke uten at det blir helt perfekt.

Selv med nyeste oppdatering? Den kom vel for 1 -2 dager siden.

 

 

Tok oppdateringen med nummer uten parantesene: 8.1.8.10.14157.200

 

Det ble bedre, men har fortsatt litt rødskjær halveis opp på skjermen og oppover på standardinnstillinger, men legger nå ikke så mye merke til det som før.

 

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Halve skjermen på min 930 min ( øvre del) er med rødskjær.

 

Kjedelig å måtte juster farger og lysstyrke uten at det blir helt perfekt.

Selv med nyeste oppdatering? Den kom vel for 1 -2 dager siden.

 

 

Tok oppdateringen med nummer uten parantesene: 8.1.8.10.14157.200

 

Det ble bedre, men har fortsatt litt rødskjær halveis opp på skjermen og oppover på standardinnstillinger, men legger nå ikke så mye merke til det som før.

 

Takk for tipset :)

 

Enda et tips: registrer deg/last ned/sett på Preview for Developer. Det foreligger enda en oppdatering til telefonen...skal visstnok gjøre den enda bedre rundt dette problemet.

 

I og med at jeg ikke har problemet selv, så vet jeg ikke...men andre sier det blir bedre.

Lenke til kommentar

Har L925 med PfD. Slik fikk jeg WP 8.1, men Cyan har som kjent latt vente på seg. Skrudde av PfD som tipset over, og fikk så lov å installere Cyan. Mulig dette er tilfeldig, for MS har visst akk. "åpnet opp" for Cyan på flere Lumia-er med PfD...

 

Uansett, jeg aktiverte PfD igjen og laster nå ned enda en oppdatering. Antar det er den som TheMoonMan nevner over her.

 

Jeg bruker ikke denne daglig, siden bedriften jeg jobber for ikke støtter WP. Så jeg har ikke blitt så godt kjent med WP som jeg ønsker. Men inntrykket er at WP blir bedre for hver oppdatering!

Lenke til kommentar

Den allerede siste Preview for Developers oppdateringen til Windows Phone 8.1.1 har nå gjort at min 930 knapt nok blir varm. Herlig! Ikke at det har vært et fryktelig problem, men det er deilig å vite at jeg kan spille uten at den blir veldig varm :)

Kjører i dag ren cyan. Er det noe poeng for meg å legge inn DP og siste oppdateringene? Hva får jeg ekstra?

Lenke til kommentar

 

Den allerede siste Preview for Developers oppdateringen til Windows Phone 8.1.1 har nå gjort at min 930 knapt nok blir varm. Herlig! Ikke at det har vært et fryktelig problem, men det er deilig å vite at jeg kan spille uten at den blir veldig varm :)

Kjører i dag ren cyan. Er det noe poeng for meg å legge inn DP og siste oppdateringene? Hva får jeg ekstra?

 

Slik jeg ser det er det ikke noe poeng å ikke gjøre det. Hører rykter om enda bedre batteritid og mindre varmgang, iallefall på 930 som jeg har.

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Siste dag før den ikke lenger er å få kjøpt?

 

Antar Elkjøp/Lefdal ikke helt er utsolgt for Lumia 1020 enda, så mulig salget fortsetter neste uke/kommer tilbake senere. Så jeg lurer derfor på om det er verdt å kjøpe den nå før den forsvinner fra markedet. Eller om jeg skal få får en av de andre modellene idag..

Lenke til kommentar

Er det noen som bruker Viber her? Å som har fått det til å fungere?

 

Jeg blir vist som avlogget så fort jeg trykker på Home knappen å går ut av Viber. Da ender jeg opp med å ikke få noen notifications på meldinger eller noe info om at folk ringer.

 

Jeg har satt Viber til å bruke Push Notifications og den har også lov til å kjøre i bakgrunnen av Battery Saver.

 

Hva er det jeg gjør galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...