Gå til innhold

Er dette Irans svar på Call of Duty? (PC)


Anbefalte innlegg

Ser elendig ut? Grafikken ser helt grei ut og om det har gameplay så kan det være et spill verdt å spille. Ja, la oss gi det en sjanse først kanskje. Trenger ikke kritisere et spill bare fordi det er produsert i Iran.

Usikker på hvem du prater om, for jeg har ikke kritisert spillet basert på hvor det er laget. Men du har et bra poeng, Iran har jo en bra tracklist når det kommer til spill. Garshasp feks. :roll:

Det du sier her er akkurat like dumt som å si at folk kritiserer Age of Conan fordi det er laget i Norge.

Og nei, det spillet ser ikke "helt greit ut", det ser veldig utdatert ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at den er hjemmesnekra, men for all del, kan godt være lisensiert. Kan dog ikke kjenne den igjen noen plass.

Hvorfor tror du at den er hjemmesnekra? Fordi den blir laget av et Iransk studio?

Nei, fordi små s tudioer som dette ofte lager egne, hjemmesnekra motorer som ikke når helt opp til å bli lisensiert andre steder. Hvorfor i all verden skulle det være fordi de er Iranere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du spilt Call of Duty, har du spilt detta. Jeg kommer ikke til å anskaffe det bare fordi det er fra Iran.

Sån salg fungerer, folk elsker og kjøpe obskure rare ting, hvorfor trur du Gamer skriver om spillet.

Fordi det er et spesielt spill, se på indie spill de tjener gress på sinte gamere som hater AAA titler og prøver og få dem til og lage store titler selv med og bruke penger på dem.

 

Short story, dette spillet vil tjene på at det er fra Iran fordi jeg har sett gangster rapper grupper og film folk fra samme stedene få sykt opmerksomhet fordi de prøver og bryte seg ut av det strenge fattige(?) landet, (gjøre en forskjell )

 

Visst dere er så streng og si at dette er Iran som vil bruke det som krigs oppfordring er dere negativ, det er faktisk folk i disse landene som vil ut av måten de blir styrt av.

 

Skriver dette fordi alle oppe trur at Iran er folket i Iran når det er de som styrer Iran som er Iran, siden ingen vet forskjell på folk og regjeringer.

 

Og hører jeg Kabab en gang til klikker jeg, crap mat

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Enig. Gøy å spille som "bad guy". JEg venter fortsatt på et WW2-spill som lar oss spille som lar oss spille som tyskere og følge historien fra deres synspunkt.

 

Det finst, det heiter Red Orchestra.

 

Ellers er du jo strengt tatt ikkje "bad guy" her heller, med mindre alle som bur aust for Tsjekkia er "bad guys" - eg reknar med somaliske pirater ligg over iranske marinesoldatar på den universelle bad guy-lista.

Lenke til kommentar

Synd at de ikke bruker innsatsviljen til å lage noe mer originalt. I utgangspunktet ville det jo vært spennende med et spill fra Iran.

 

Enig! Hadde vært kult med et spill basert på persisk historie eller myter/eventyr fra den regionen. Men så lenge de går for generisk skytespill så blir det altfor mange konkurrenter til at de klarer å skille seg ut, dessverre.

Lenke til kommentar
Regner med at den er hjemmesnekra, men for all del, kan godt være lisensiert. Kan dog ikke kjenne den igjen noen plass.
Hvorfor tror du at den er hjemmesnekra? Fordi den blir laget av et Iransk studio?

 

Folk e veldi på tåhev her :S ... feks. : "Ser dårlig ut"... "ÅÅÅH HÆ?? FORDI DE E IRANSK HÆHÆ?? " -.-... rolig folkens... de kjem til å suge uansett... ingenting frå Østen e bra.. bortsett fra kebab <3

Haha, kebab nam! <3

Og han sier at den hjemmesnekra, hvorfor? Fordi den er laget i østen..

Lenke til kommentar

Er vel ganske vanlig at slike spill fra små utviklere ikke kjører på store lisensierte grafikkmotorer. At det er lagd i Iran har ingenting med det å gjøre. Herregud.

 

Mja. Kanskje ikkje "store" lisensierte motorar når ting som Frostbite koster ein liten formue å få låne - men i andre enden av spektrumet har du jo ting som Unreal Development Kit som har veldig oppstartsvenlege lisensieringstermar (eingongsavgift på $99 for å få selje UDK-produkta dine, og 25% royalties når sala av eit produkt overstig $50 000). Utan å overdrive mykje kan ein vel seie at UDK har gjort terskelen for å faktisk få noko konkret ut av eit førsteprosjekt ganske mykje lågare, og samstundes senka forventingane om at folk skal lage eigne motorar.

 

Her er det jo tydelegvis Unity som er brukt (jamfør post tidlegare i tråden), så dei har faktisk lisensiert ein motor. Om dei har gratis- eller betalutgåva er anyone's guess. :)

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Her har de det ja, men at folk skal gå helt av skaftet fordi noen forelsår at det kunne vært en "hjemmesnekra" motor her er uforståelig for meg. Er det sånn at man ikke kan foreslå slikt når det kommer spill fra "fattige" land eller noe slikt?

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...