Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Da dukket NanoSIM fra NetCom opp i posten i dag, så da er det bare å bestille iPhone 5! :)

 

Blir svart 64 GB på meg...

 

Jeg forstår mye lagringsplass på tablets, men hva i herrens navn skal du med 64gb på en telefon som ikke har stor nok skjerm til at den er ideell for video ?

Lenke til kommentar

Da dukket NanoSIM fra NetCom opp i posten i dag, så da er det bare å bestille iPhone 5! :)

 

Blir svart 64 GB på meg...

 

Jeg forstår mye lagringsplass på tablets, men hva i herrens navn skal du med 64gb på en telefon som ikke har stor nok skjerm til at den er ideell for video ?

Noen apps tar mye plass, TomTom Europa tar 2GB, USA tar det samme.

Blir også en del musikk via Spotify, noe som er kjekt på lange flyturer, det blir også litt video, men som du sier bruker primært iPad'en.

 

Per dags dato bruker jeg 38 GB på min iPhone 4S, synes det er kjekt å ha muligheten til å lagre mer der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal selv ha 64GB varianten, har 32GB på min iPhone 4 og det er helt i grenseland. Det er klart jeg klarer meg med 32GB om jeg moderer innholdet mitt litt, men er det noe jeg misliker så er det å sitte måtte vurdere meg frem til hva jeg vil ha og hva jeg ikke vil ha på telefonen, at alt bare kan stappes inn ser jeg på som et stort pluss og hvis 16GB koster mer enn tidligere og forskjellen på 32 og 64GB uansett ikke er allverden så ser jeg ikke helt hvorfor jeg skal gå for 32GB.

 

Stikkordet for min del er lydbøker, de tar mye plass og er noe jeg liker å ha på telefonen. Så kan man jo si det at jeg bare kan synkronisere over lydbøkene fortløpende i det jeg faktisk har behov for dem men jeg syntes personlig det er mye kjekkere å ha hele mediabiblioteket tilgjengelig hele tiden, da vil alltid det du er ute etter være der når du ønsker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anandtech:

Apple obviously has very high control over what parts they use and what comes off their assembly lines. I don't know if they are having the displays individually adjusted after they are assembled, or if the quality control is very strict, or if I just got a really remarkably lucky sample. I do know that if TV and PC Monitor vendors were able to provide displays that looked like this out of the box, professional calibrators would lose a good amount of business potentially. The new panel in the iPhone 5 is simply remarkable in quality and if it were a PC monitor, I'd give it a Gold Award on the basis of it's performance.
:) Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Da dukket NanoSIM fra NetCom opp i posten i dag, så da er det bare å bestille iPhone 5! :)

 

Blir svart 64 GB på meg...

 

Jeg forstår mye lagringsplass på tablets, men hva i herrens navn skal du med 64gb på en telefon som ikke har stor nok skjerm til at den er ideell for video ?

Airstream, det du har på telefonen kjører du trådløst over på tv apparattet( krever apple tv) min Ipad på 64 gb er og full så noe annet enn en 64gb versjon er utenkelig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Da dukket NanoSIM fra NetCom opp i posten i dag, så da er det bare å bestille iPhone 5! :)

 

Blir svart 64 GB på meg...

 

Jeg forstår mye lagringsplass på tablets, men hva i herrens navn skal du med 64gb på en telefon som ikke har stor nok skjerm til at den er ideell for video ?

Airstream, det du har på telefonen kjører du trådløst over på tv apparattet( krever apple tv) min Ipad på 64 gb er og full så noe annet enn en 64gb versjon er utenkelig

 

Helt greit.

 

Hvordan er det i forhold til begrensningene rundt filformat, det blir jo en rekke begrensninger å ta høyde for.

 

Personlig foretrekker jeg løsningen med nas, mac mini og xbmc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...