Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det sånn at man driter seg ut om man handler av Apple.no? Har hørt mye rart om de, blant annet at de kan være vanskelige i en reklamasjonssak osv. Man tar jo en viss risk ved å kjøpe første batch av iPhone 5, og om jeg får en som er skadet ut av esken, må jeg vite at jeg kan få en ny uten masse pes.

Lenke til kommentar

Bah, blir en lang natt da, med andre ord. Bra jeg ikke jobber før lørdag kveld.

 

Hehe, det blir det nok, hvis det stemmer (mye sier at det stemmer, kl 09). :p

 

Er det sånn at man driter seg ut om man handler av Apple.no? Har hørt mye rart om de, blant annet at de kan være vanskelige i en reklamasjonssak osv. Man tar jo en viss risk ved å kjøpe første batch av iPhone 5, og om jeg får en som er skadet ut av esken, må jeg vite at jeg kan få en ny uten masse pes.

 

Hvis du får en iPhone 5 ripet ut av esken, og vil ha ny, så må du nok belage deg på å vente en stund (ut i oktober+), da de sikkert vil bli utsolgt første dagen og du vil ikke få tilsendt ny før neste batch.

 

Ellers ville jeg tatt bilde av skaden med en gang, så du har bevis, hvis de skulle komme etterpå å si "denne har du ripet selv etter en måneds bruk). Og sendt det på mail samme dagen kanskje.

Lenke til kommentar

Er det sånn at man driter seg ut om man handler av Apple.no? Har hørt mye rart om de, blant annet at de kan være vanskelige i en reklamasjonssak osv. Man tar jo en viss risk ved å kjøpe første batch av iPhone 5, og om jeg får en som er skadet ut av esken, må jeg vite at jeg kan få en ny uten masse pes.

 

Da jeg ikke var fornøyd med min MacBook Pro fikk jeg en ny en uten stress. Gikk helt fint. Mulig jeg var heldig, vet ikke.

Lenke til kommentar

Med online reservasjon i UK på Apple Store får man bare reservert 2 stk maks. Jeg har prøvd i 2 dager nå og har enda ikke klart det. :/

 

Spurte i butikken om det hadde noe å si når jeg reserverte mellom 09 og 17. I følge de hadde folk som reserverte kl 16:00 fått bekreftelse...

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Ryktene sier at Apple Store Norge IKKE vil selge før kl 09:00 fredag. Var noe med at 4S ikke ble solgt før kl 09:00 eller noe sånt.

 

Ååå? Så du tror det enten starter 00:00 eller 09:00? Det er ikke noe sjans for at det plutselig åpner for salg 02:00? Æh, orker jo ikke å sitte oppe hele natta bare for å sjekke :p

Lenke til kommentar

 

Ååå? Så du tror det enten starter 00:00 eller 09:00? Det er ikke noe sjans for at det plutselig åpner for salg 02:00? Æh, orker jo ikke å sitte oppe hele natta bare for å sjekke :p

 

Tror ikke de kommer til å starte midt på natten. Er ihvertfall ikke normalt for Apple Store. Når 4S åpnet for salg var det kl 09:00.

 

Litt dum tid synes jeg, håper på 00:00, da jeg trenger bankkort til en av foreldrene mine på skolen da, og liten sjangs for at de vil låne meg det, med på skolen.

 

Hvis det ikke går an å betale oppkrav på Apple Store, gjør det det?

Lenke til kommentar

Oi shit.

 

Sendte mail til Tele2 og spurte hva bruddgebyret for iPhone 5 m Fastpris Small abbo:

 

 

Dette kommer helt an på hvilken størrelse du velger på iPhone 5, men bruddgebyrene ligger fra 5500,- til 7500,- med Fastpris Small.

 

Så lønner seg ikke å kjøpe abbo hos Tele2 for å så bryte det!

 

 

Men til dere som har handlet fra Apple Store Norge før, går det an å velge betalingsmetode sånn at jeg betaler når jeg får varen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...