Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette med hvordan man ville håndtere eksisterende apper ift, flere linjer på skjermen var jo en "Captain - stating the obvious" sak. Disse alternativene har jo vært tilgjengelig på annet utstyr i lang tid. Dermed var det gitt at de ville følge en eller flere av disse.

 

At innholdsprodukter er viktig har du helt rett i.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tråden har blitt ryddet for off-topic og fjas. Nye tulleinnlegg vil bli slettet uten forvarsel og resultere i advarsel.

Jeg sletter ikke innlegg for å sensurere, men for å holde tråden ryddig. Dere er mer enn velkomne til å diskutere iPhone 5s mangel på NFC, hvorfor skjermen er større, brukervennlighet, hvor mye bedre Android er og hva som helst, men gjør det i egne tråder.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig, veldig rart at The Verge ikke har sin omtale ute enda? Får de ikke være først ute med å få enheter lenger? :huh:

 

Mulig de tar litt lenger tid med vilje, for å få gjennomgått ting bedre...

 

 

Om maps. Fant en gammel link hvor Google sier 'Amazing Google Maps Experiences On iOS'. Håper det virkelig det komme skikkelige indikasjoner fra Google om at det er i utvikling.

 

 

EDIT3: Den kommer, den kommer (The Verge review): https://twitter.com/...427486998835201

 

EDIT4: http://www.theverge.com/2012/9/19/3357048/google-maps-update-ios-6 <- ser dårlig ut for Google Maps på iOS :/

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
EDIT4: http://www.theverge....ps-update-ios-6 &--#60;- ser dårlig ut for Google Maps på iOS :/

Jeg tviler på at Google ikke ønsker å ha iPhone brukerne på en god Google Maps applikasjon. Det er jo tross alt en del av dem og antall brukere har alltid vært viktig for Googles applikasjoner.

 

Men man vet aldri i denne patentkrig verdenen.

 

Ellers bruker jeg aldri google maps for å "huske adresser" til det benytter jeg som oftest en navigasjonsapplikasjon som er vesentlig bedre, evt. kontakter og annet via iCloud.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har brukt Google Maps så lite på mobiltelefonen (samt at kartene deres ble en del dårliger for en stund siden), så det er ingen finger i ansiktet på annen måte enn "PR jippo" i patentdramaet for min del.

 

På en tur i skogen klarte ikke Google Maps å gi meg noen god pekepinn på hvor jeg befant meg (ville se om den kunne gi en god oversikt samt geotagging) for den krevde jo alltid å kunne gå online for å hente kartinformasjon. Alt jeg fikk var en hvit skjerm uten internett tilgang :).

Jeg har endt opp med å bruke spesialiserte applikasjoner for nesten all kartbruk som leverer vesentlig mer gjennomtenkte løsninger. Google Maps har blitt noe jeg bruker foran PC skjermen for å titte eller slå opp enkelte ting, men selv der bruker jeg oftere gulesider.no kart.

 

Så "finger" faktoren blir ikke så stor og i mine øyne er det vel kun Google som taper på dette da de er avhengig av en størst mulig aktiv brukermasse i sin forretningsmodell.

 

 

EDIT:

Ellers fint om man kan diskutere det vi vet at iP5 har :)

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg kommer til å benytte meg av turn by turn GPS som er innebygd i iOS6. Testet det her en dag på min 4s, og er meget imponert av hvor presis og nøyaktig den var!

 

Selvfølgelig har den ikke alle de fancy funksjonene man finner på standalone gps'er, men dette er strengt tatt alt jeg har bruk for.

 

Nå må jeg bare finne en kurant bilholder/lader til iPhone 5. Noen som vet om noen? Må gjerne ha FM-sender i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg kommer til å benytte meg av turn by turn GPS som er innebygd i iOS6. Testet det her en dag på min 4s, og er meget imponert av hvor presis og nøyaktig den var!

 

Selvfølgelig har den ikke alle de fancy funksjonene man finner på standalone gps'er, men dette er strengt tatt alt jeg har bruk for.

 

Nå må jeg bare finne en kurant bilholder/lader til iPhone 5. Noen som vet om noen? Må gjerne ha FM-sender i tillegg.

Si ifra hvis du finner noe, er veldig imponert over nye gpsen, så vil finne noe permanent, så trenger en bilholder/lader :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...