Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha.. Er det lang leveringstid fra Apple.no? Kommer den på lager der før butikkene?

 

Og hva tror dere prisen blir da? Uten abbo. 4.290,- som 16GB 4S er på nå?

 

EDIT: Hvis jeg kjøper uten abbo får jeg ikke nano-SIM vel, og kan jeg klippe til mikro-SIM til nano? Noen som vet det?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Og hva tror dere prisen blir da? Uten abbo. 4.290,- som 16GB 4S er på nå?

 

EDIT: Hvis jeg kjøper uten abbo får jeg ikke nano-SIM vel, og kan jeg klippe til mikro-SIM til nano? Noen som vet det?

 

Prisen blir vel like under 5000kr for en 16GB-versjon. Ang. nano-sim, så er disse også tynnere enn vanlig/mikro-sim. Du må isåfall klippe det til, samt bruke sandpapir eller lignende for å få fjerna litt tykkelse.

Lenke til kommentar

Og hva tror dere prisen blir da? Uten abbo. 4.290,- som 16GB 4S er på nå?

 

EDIT: Hvis jeg kjøper uten abbo får jeg ikke nano-SIM vel, og kan jeg klippe til mikro-SIM til nano? Noen som vet det?

 

Prisen blir vel like under 5000kr for en 16GB-versjon. Ang. nano-sim, så er disse også tynnere enn vanlig/mikro-sim. Du må isåfall klippe det til, samt bruke sandpapir eller lignende for å få fjerna litt tykkelse.

 

Nano sim er vel også noe mindre på selve metall dingsen, så spørs hvor lurt å klippe de til selv.

Lenke til kommentar

Kan jeg få SIM fra Telenor da?

 

Og kan jeg bruke samme abbo?

 

 

Isåfall, har noe å komme med.

Det vil ikke bli noen form for pre-order av iPhone i Norge. Det at Telenor etc. starter pre-order fra midnatt av, er kun for det antallet Telenor kommer til å sette i ordre hos Apple.

Det suger :(

 

Det vil vel være mulig å skifte abbo hvis jeg nå har Telenor abbo m/Xperia S og skal gå til Telenor abbo iPhone 5?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Aha.. Er det lang leveringstid fra Apple.no? Kommer den på lager der før butikkene?

 

Og hva tror dere prisen blir da? Uten abbo. 4.290,- som 16GB 4S er på nå?

 

EDIT: Hvis jeg kjøper uten abbo får jeg ikke nano-SIM vel, og kan jeg klippe til mikro-SIM til nano? Noen som vet det?

16GB blir aller mest sannsynlig 4800-5000,- Er normal pris uten abb på 16gb for iPhone når dem er nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...