Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Definitivt noe som "lurker" i bakgrunnen, telefonen har en tendens til å bli veldig varm og batteriet slukes som <sett inn spøk om altergutter og prester>

Lenke til kommentar

Tok et rutinemessig besøk innom tråden deres her for å se om det er "noe nytt og spennende".

Det høres ut som emigrering til et annet OS / hardware hadde løst problemene deres.

 

Alt fra batteri til personlig oppsett. Noen tør sågar knapt ikke legge mobilen fra seg i frykt for skrammer. Jeg bare refererer utsagn.

Endret av gammalerik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy flate altså, batteritiden er helt elendig etter siste oppdatering. Andre som har merket noe?

Batterilevetiden har vært et skår i gleden ved å gå tilbake til iPhone for meg, og når du sier det så mener jeg bestemt at det i det siste har blitt bittelitt verre. Kobla ikke helt at det kunne ha noe med oppdateringen å gjøre. Veldig synd, for ellers har jeg vært veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

For å balansere inntrykkene litt, så opplever jeg ingen problemer med min iPhone 5. Har hatt den siden januar nå tror jeg, og batteriet er fortsatt helt fint, mobilen ser flunk ny ut og den er like rask og responsiv som noen gang. Dette er min første iPhone, men tror egentlig det er liten sjanse for at jeg går tilbake til android med det første. Har blitt for glad i operativsystem og telefon som bare fungerer. (Ja, jeg vet det er klisjéfylt.)

 

Var egentlig bekymret for at jeg kom til å angre på å gå fra Note til iPhone 5. Det har jeg overhodet ikke gjort. Skjermen kan godt bli litt større, og det hadde ikke vært feil om Netcom/Apple fikk 4G oppe å gå. Men utenom det er jeg ekstremt fornøyd med telefonen.

 

Når det er sagt, så går jeg på samme måte som andre og sikler på telefoner som HTC one, og i mindre grad Sony Xperia Z. Men jeg har ikke blitt wow-et nok til å ville skifte tilbake enda.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen tør sågar knapt ikke legge mobilen fra seg i frykt for skrammer. Jeg bare refererer utsagn.

Det hadde ikke hvert noe bedre om jeg hadde hatt HTC one. Og det gjaldt også når jeg hadde HTC one s. Eneste telefonen jeg turde å sendte rundt på bordet var iPhone 4. Mest sannsynlig så var det fordi jeg fikk den gratis (bestefar trodde den var ødelagt, kjøpte ny og jeg fikk den)

Endret av 1BlueAnd1White
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal aktivere nytt SIM-kort. Første er at jeg ikke får aktivert det. Skriver inn den 20-sifre lange koden på SIMkortet inn men funker ikke.

 

De sier også at jeg kan skrive inn PIN-koden som er på SIMkortet, men hvor er det? Er det de 4 første sifrene i den lange rekken med sifrene eller?

 

Fatter ingenting!

Lenke til kommentar

Tok et rutinemessig besøk innom tråden deres her for å se om det er "noe nytt og spennende".

Det høres ut som emigrering til et annet OS / hardware hadde løst problemene deres.

 

Alt fra batteri til personlig oppsett. Noen tør sågar knapt ikke legge mobilen fra seg i frykt for skrammer. Jeg bare refererer utsagn.

 

Ja slik batteriet er nå etter siste oppdatering, så føles det ut som å være tilbake på android platformen gitt.

 

Men fra spøk til ramme alvor, håper Apple får fingen ut å gjør noe med disse oppdateringene sine. Dette her holder faen meg ikke mål,

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ubehagelig at det er så mye krøll med iOS6. Sitter med en iP4 som stadig får beskjed om at oppdateringer av apper og nye apper krever iOS6 (uten at jeg forstår hvorfor alle disse gjør det). Forløpig holder jeg meg på iOS 5.1.1 men den har bugs jeg helst skulle sluppet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ubehagelig at det er så mye krøll med iOS6. Sitter med en iP4 som stadig får beskjed om at oppdateringer av apper og nye apper krever iOS6 (uten at jeg forstår hvorfor alle disse gjør det). Forløpig holder jeg meg på iOS 5.1.1 men den har bugs jeg helst skulle sluppet.

hvorfor ikke oppdatere da? jeg merket ikke noe forverringer når jeg oppdaterte.

 

det var med en gang ios6 kom da

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar

1422776.jpeg

 

Begynner å irritere meg disse stripene når jeg tar bilder, spesielt i panorama.

Virker ikke som det er noe logikk i når jeg får de...

Med blitz eller uten? Merker at når jeg tar bilder med svært lavt batterinivå på mobilen, blir det av og til striper i blitzlyset. Uten blitz er det aldri noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...