Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel når man har lite batteri på telefonen men samtidig vil kunne motta samtaler eller ha strøm til en evt. viktig utgående samtale/beskjed så er det en god ting å kunne deaktivere 3G. Det er også generelt bedre Edge dekning/signalkvalitet enn 3G og som vi alle vet bruker en telefon mye mer strøm når den har dårlig dekningskvalitet/signal.

 

Ergo har det alt for seg i de tilfellene hvor man har lite strøm.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Likte svært godt denne konseptvideoen av iOS7 :)

 

Fin den og den viser i grunn at Apple brukere ønsker mer fra OSX inn i iOS som jeg også tror vil skje da disse smeltes mer og mer sammen :).

 

det der likte jeg veldig :D mye nytt og bra uten at det direkte kopierer android (slik at vi sliper sytepaver :p)

 

Apple burde betalt skaperne av den videoen og lagd det :)

Det beste er at det ikke har noe med Android å gjøre men OSX. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Fin den og den viser i grunn at Apple brukere ønsker mer fra OSX inn i iOS som jeg også tror vil skje da disse smeltes mer og mer sammen :).

 

Det beste er at det ikke har noe med Android å gjøre men OSX.

 

Siden det er Jonathan Ive som har tatt over iOS, så regner jeg med at han har tatt med seg en íde eller to over til iOS teamet :)

Lenke til kommentar

App store er jo faen meg helt på tilt? Skal laste ned oppdatering til Chrome, så påstår den at jeg ikke har tilgang på US store, og må bytte til den norske.. Hva? Dette er ikke første gangen den er helt idiot siste dagene heller.

 

EDIT: Fikset det, gikk inn på aktuelt -->Apple-ID-->Vis Apple-ID

 

Den stod riktignok på US store av en eller annen jævla grunn. Hemma opplegg hele greiene.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hm, merkelig. Håper det kommer en ny 6er oppdatering snart så jeg kan hive opp min gamle 4er. Akkurat nå tør jeg ikke da det virker som det er for mye bugs ennå og jeg er 100% avhengig av telefonen i veldig mange sammenhenger. Nedgradering kan man jo bare glemme.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Lurer på en ting angående Wi-Fi-synkronisering. På telefonen har jeg min gamle PC som må være på samme nettverk får å få synkronisert, hvordan kan jeg få fjernet denne slik at de ikke lenger har noen tilknytting?

 

Og hvordan får jeg lagt til en annen maskin i Wi-Fi-synkroniseringen? Har koblet enheten til iTunes og huket av på Synkroniser med iPhone-enheten over Wi-Fi og jeg får jo forsåvidt gjort det, men jeg ser ikke maskinen når jeg går på innstillinger - gjenerelt - Wi-Fi-synkronisering på telefonen?

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Flere som taper ca. 10% batteri iløpet av 7-8 timer søvn?

 

Jepp. Batteriet synker kjapt når den først har fallt under 100% i uansett om det er standby eller bruk føler jeg. Slapp som jeg er har jeg ikke orket å ta en gjenoppretting av mobilen heller :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...