Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To ting som går meg på nerven angående iOS:

 

1. Hvorfor fortsetter telefonen å spørre meg om jeg vil koble meg på det samme nettverket, etter at jeg har trykket cancel? Boksen popper opp rundt fem ganger i løpet av kort tid og vil ha meg til å skrive inn passord.

 

2. Når en film som streames er ferdig loadet, kan jeg ikke spole uten at den begynner å loade på nytt. Dette er plagsomt da det tar unødvendig med tid.

Lenke til kommentar

ja det stemmer det . noen her som har slitt med med metallisk lyd under samtale?

 

Sliter litt med dette hjemme, men skru av 3G så er problemet løst. På jobb har jeg god 3G dekning og opplever ingen metalliske lyder under samtalene jeg tar der.

Lenke til kommentar

Er det flere her som synes det er overraskende lite tilbehør på markedet som støtter lightning?

For den gamle 30-pin så har man jo alt fra alarmklokker til blodtrykkmålere.

 

Har man ikke samme muligheter med lightning, eller er det bare det at det ikke har kommet skikkelig igang enda?

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Er det flere her som synes det er overraskende lite tilbehør på markedet som støtter lightning?

For den gamle 30-pin så har man jo alt fra alarmklokker til blodtrykkmålere.

 

Har man ikke samme muligheter med lightning, eller er det bare det at det ikke har kommet skikkelig igang enda?

I startfasen er det kun få fabrikanter som har lov til å produsere Lightning-kontakten på deres produkter, sammen med Apple. Det kommer til å bli mer og mer utstyr med Lightning-kontakt fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...