Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Designet vokser på meg uten tvill. Men jeg er noe skeptisk til disse 4.8". Telefonen er jo ikke mye større enn min S2 sånn sett..

Jeg tror egentlig ikke 4,8 tommer blir noe problem, ikke for meg i alle fall. Jeg var å så på HTC one x idag, den synes jeg egentlig ikke var for stor, og disse to telefonene er jo nesten like stor.
Lenke til kommentar

Har virkelig problemer med å bestemme meg. Hvis bare det hadde vært "plus" skjerm på SIII, da hadde det ikke vært noeå lure på, men jeg har ikke noe særlig til forhold til pentile-skjermer. Det er klart det blir vanskeligere å legge merker til på en så høyoppløst skjerm, men jeg liker skjermen på One X veldig godt. Decisions, decisions...

Lenke til kommentar

Gleder meg også veldig mye. Er litt usikker på om jeg skal kjøpe denne eller HTC one x, men jeg tror jeg går for denne :) Jeg skulle ønske det kom en svart eller grå versjon også..

Er veldig usikker jeg også, men tror batteriet overbeviste meg 1800mAh i one X mens S3 har 2100mAh!

Lenke til kommentar

Enig. Vil vente på tester og prøve telefonen selv før jeg bestemmer meg.

 

Er også veldig nysgjerrig på hva I9800 er for noe.

Går rykter om en lansering til høsten av denne.

En ny Nexus?

Endret av MAG8
Lenke til kommentar

Mange som klager over skjermen, men jeg tror jeg venter på en skikkelig test for jeg uttaler meg. Egentlig spiller ikke designet på mine telefoner noe, bare det ikke blir helt for jævlig.. Synes sgs3 ser bra ut jeg.. Bedre enn både hox og sgs2

Skjermen har fått mye skryt :)

Lenke til kommentar

Mange som klager over skjermen, men jeg tror jeg venter på en skikkelig test for jeg uttaler meg. Egentlig spiller ikke designet på mine telefoner noe, bare det ikke blir helt for jævlig.. Synes sgs3 ser bra ut jeg.. Bedre enn både hox og sgs2

 

MANGE som klager over skjermen??? Hvor har du det fra???

Lenke til kommentar

Det er mange som klager pga Pentile skjerm. (Eldre Super Amoled skjermer).

Men siden det er en Super Amoled HD skjerm er det nesten umulig å merke det.

 

Noen vil alltid klage på noe..

Hadde det ikke vært for at jeg har en Note hadde det blitt S3 på meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...