Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Selv om det nå er flere nettbutikker som har åpnet forhåndssalg, så kommer jeg ikke til å bestille enda. Jeg liker å vente til det står at butikken har den på lager. Og jeg vil helst ha med meg de første brukererfaringene og anmeldelsene. Og jeg vil ha minst 32 GB.

 

Netcom har lagt ut skjema for å melde interesse for forhåndskjøp, de tar ikke bestillinger enda. Der står det at den kommer for salg 1. juni i 16 og 32 GB versjon. 64GB kommer "snart".

 

Synest også det er å flå kjøper når de legger 900 kroner på prisen for hver dobling av lagring. Slik iPhone legger 900 kroner på prisen for 16 GB ekstra intern lagring. Ut fra minnepriser bør ikke en slik forskjell utgjøre mer enn 2-300 kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt interessert i telenor sin duo løsning jeg, så ikke det abbo før nå.

 

Så får jeg simkort til padda også.

 

Vet ikke hva som blir billigst egentlig

Chrss sjakk matt?

 

199 i mnd for 500 av alt + fri bruk data for 149. Og med tvillingsim blir det samme pris som telenor sin dou bare med mer data, sms og ringeinutter

Lenke til kommentar

900 kroner er om de følger prisstrukturen til Apple. Netcom skriver at 16 og 32 GB kommer på samme tid.

 

Om Samsung setter 900 kroner i forskjell, så skal jeg klare meg med 16GB og legge pengene i ett 32GB ekstrakort. For mitt bruk vil det uansett holde rikelig og litt til.

Lenke til kommentar

Mobilsenteret i keysersgate 1 (ved regjeringskvartalet) kjører kampanje på s3 og selger for 4500,- uten abb og åpent for alle kort.

Man må møte fysisk opp i butikken for å forhåndsbestille.

 

Det er også mulig å bytte inn sin gamle S2, kvittering må frembringes

 

telefonnr til butikken: 22363636 / 97700303 (helst mobil)

Endret av waqqern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...