Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Mobilsenteret i keysersgate 1 (ved regjeringskvartalet) kjører kampanje på s3 og selger for 4500,- uten abb og åpent for alle kort.

Man må møte fysisk opp i butikken for å forhåndsbestille.

 

Det er også mulig å bytte inn sin gamle S2, kvittering må frembringes

 

telefonnr til butikken: 22363636 / 97700303 (helst mobil)

 

Noen som har noen erfaringer med denne butikken? Virker litt sketchy for meg å forhåndsbestille så lenge i forveien på en butikk jeg ikke kjenner til. Finner ikke noe regnskapstall på de heller.

Må du betale på forhånd eller bare reservere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobilsenteret i keysersgate 1 (ved regjeringskvartalet) kjører kampanje på s3 og selger for 4500,- uten abb og åpent for alle kort.

Man må møte fysisk opp i butikken for å forhåndsbestille.

 

Det er også mulig å bytte inn sin gamle S2, kvittering må frembringes

 

telefonnr til butikken: 22363636 / 97700303 (helst mobil)

 

Noen andre steder de fører samme tilbud?

Lenke til kommentar

Dette er min mobil de kommende ukene mot lansering, så får jeg se om valget faller på en S3 eller ei :)

 

1300015165_176892474_1-Pictures-of--NOkia-5800-XpressMusik-For-Sale-Wid-8gb-Orignal-card-Fully-Loaded-with-Ovi-Apps.jpg

 

Var nede å holdt litt i ein HTC One X, det er store greier dette her må jeg si :p Men man blir vel vandt med det etter hvert.

 

Du som allerede har Prime med Tegra 3 skulle jo valgt One X-:)

Lenke til kommentar

Tja, skal aldri si aldri :p Har vert veldig fornøyd med min S2, som desverre tok kvelden i helgen som var. Den fikk kjørt seg med litt forskjellige ROMS og vel så det. Men jeg må si jeg liker unibody designet til HTC, og den føltes god i hånden.

Lenke til kommentar

Mobilsenteret i keysersgate 1 (ved regjeringskvartalet) kjører kampanje på s3 og selger for 4500,- uten abb og åpent for alle kort.

Man må møte fysisk opp i butikken for å forhåndsbestille.

 

Det er også mulig å bytte inn sin gamle S2, kvittering må frembringes

 

telefonnr til butikken: 22363636 / 97700303 (helst mobil)

 

Noen som har noen erfaringer med denne butikken? Virker litt sketchy for meg å forhåndsbestille så lenge i forveien på en butikk jeg ikke kjenner til. Finner ikke noe regnskapstall på de heller.

Må du betale på forhånd eller bare reservere?

 

så lenge jeg må møte opp fysisk er den desverre ikke aktuell.. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg ikke hatt noe problem med å lagt av en telefon der

Lenke til kommentar

Tja, skal aldri si aldri :p Har vert veldig fornøyd med min S2, som desverre tok kvelden i helgen som var. Den fikk kjørt seg med litt forskjellige ROMS og vel så det. Men jeg må si jeg liker unibody designet til HTC, og den føltes god i hånden.

 

One X er en fantastisk tlf, og blir vel bare bedre å bedre med oppdateringer. Jeg hadde å en SG2 før, som jeg desverre greide å ødelegge med et visst antall % alkohol innenbords(ikke spør hvordan). Dette var også en utrolig god tlf, men med SG2 opplevde jeg flere ganger at folk i andre enden hørte meg dårlig. Det er helt klart bedre lyd både på musikk og tale på One X enn SG2

Lenke til kommentar

Ja det er utvilsomt en kraftplugg og en god telefon, ingen av de jeg kjenner som har noe vondt å si om den bortsett fra batteri og at den rett og slett er større enn de er vandt med :p

 

Batteritiden kunne med fordel(som mange andre) vært bedre, men syns likevel ikke den er så aller værst. Standbytiden er iallefall meget god.

 

 

Uansett hva du velger av One X og SG3 kommer du til å bli veldig fornøyd. Tegra 3 spill kan du jo spille på Primen uansett.

 

Størrelsen på One X passer meg perfekt da jeg har ganske store hender...ingen problem å betjene den med en hånd.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest noe om det, men regner jo med at SGSIII kommer med GPS slik de fleste moderne smarttelefoner gjør?!?

ja

Jeg venter til jeg kan bestille via Telenor sånn at jeg kam få komplett M med!

hvorfor ikke heller ta hos netcom og spare litt og få mer internett i pakka?

har Telenor fra før av og vil beholde nummer pluss fri fam

Lenke til kommentar
Nok en fordel med GS3 kontra GS2.. og muligens en av grunnene til at Samsung gikk for pentile: Samsung Capacitive Stylus Pen for Galaxy S III er snart tilgjengelig hos CDon.. :) Hvis denne funker godt kan GS3 bli en reell konkurrent til Note?

Så penner/styluser fungerer bedre på pentile - det du sier? Det var nytt for meg isåfall.

 

Det skal jeg ikke påstå men faktum er at noten har pentile.. Hvis det er en tilfeldighet, er det rart S2 ikke støtter penn, etter min mening.

Endret av TSport
Lenke til kommentar
Nok en fordel med GS3 kontra GS2.. og muligens en av grunnene til at Samsung gikk for pentile: Samsung Capacitive Stylus Pen for Galaxy S III er snart tilgjengelig hos CDon.. :) Hvis denne funker godt kan GS3 bli en reell konkurrent til Note?

Så penner/styluser fungerer bedre på pentile - det du sier? Det var nytt for meg isåfall.

 

Det skal jeg ikke påstå men faktum er at noten har pentile.. Hvis det er en tilfeldighet, er det rart S2 ikke støtter penn, etter min mening.

 

http://www.youtube.com/watch?v=4dqlZroxkdQ

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...