Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Mobiler byttes vel ut ganske ofte og det er ganske tøff konkurranse. Står man i butikken og skal velge mellom Iphone 4s, samsung s3, og htc one x så er det kun det beste som gjelder. Om en toyota og ferrari kostet det samme så hadde de færreste kjøpt toyotaen fordi begge kan man kjøre til jobb med.

 

Det handler også om ren overlevelse. HTC sliter, og når deres toppmodell blir knust av sammyen før salget nesten har startet så er det enda en spiker i kista. Om tre år har vi kanskje bare samsung og iphone igjen.

 

Minne har også med bruk å gjøre. 16 Gb er mye for mange, jeg har 2 Gb på min og aldri brukt over 1 Gb, mens andre vil ha med hele filmsamlingen, alle bildene og all musikk på mobilen. Heftigere mobil fører til heftigere spill, og snart kommer nok skyrim i en android versjon. Da ryker både gigabyte og gigahertz veggimellom i mobilen og selv terrabyte mobiler vil engang regnes som lite lagringsplass.

Lenke til kommentar

Tja, da tenker jeg vi får la dette bli den offisielle sgs3 tråden,selv om tittelen på tråden er litt lite pragende:/ tror neppe trådstarter tenkte å la dette bli den offisielle tråden da han startet den, men blir så mye rot om noen skulle ha laget enda en. Jeg liker best når en tlf har en tråd, men og ikke blir delt opp i: hardware, teknisk, tips og tips, firmaet osv...

 

Uansett: hvor får nett butikkene prisene sine fra? Det de vet jo neppe mer enn oss ang sgs3, altså det som ble sagt igår. Virker som mpx bare tok et tall fra luften og de andre butikkene la seg rundt dette. Tviler på at noen nett butikker har fått noe info fra Samsung i forkant av lanseringen igår. Noen her som jobber i en telesjappe som kan bekrefte/avkrefte dette?

Endret av Dobbel 0 Bobby
Lenke til kommentar

Tja, da tenker jeg vi får la dette bli den offisielle sgs3 tråden,selv om tittelen på tråden er litt lite pragende:/ tror neppe trådstarter tenkte å la dette bli den offisielle tråden da han startet den, men blir så mye rot om noen skulle ha laget enda en. Jeg liker best når en tlf har en tråd, men og ikke blir delt opp i: hardware, teknisk, tips og tips, firmaet osv...

 

Uansett: hvor får nett butikkene prisene sine fra? Det de vet jo neppe mer enn oss ang sgs3, altså det som ble sagt igår. Virker som mpx bare tok et tall fra luften og de andre butikkene la seg rundt dette. Tviler på at noen nett butikker har fått noe info fra Samsung i forkant av lanseringen igår. Noen her som jobber i en telesjappe som kan bekrefte/avkrefte dette?

Ja vel, så du bestemmer at dette blir en offisiell tråd ja...? Hva gir deg anledning til det...?

Lenke til kommentar

Vi kan vel ha denne tråden til det SGS3 kommer ut, for det er mye dilldall og uintressange ting som kommer til å bli skrevet(deriblant jeg tenker jeg), så når den kommer for salg, kan vi heller lage en ny tråd da, der det står litt mer teknisk om mobilen, og ikke når den kommer i butikken for salg, og hvem som har den billigst her og der, hvem som har den inne eller ute, og den nettforhandleren lurte meg, nå har de forandret dato igjen.

 

MEN det er MIN mening, og håper det blir god mottatt her :grin2::woot:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg er egentlig Kong Harald!

 

hehe, egentlig kunne det heller stått: Da blir vel dette den offisielle sgs3 tråden.

Hva gir deg anledning til å klage på mine innlegg?

 

Har aldri forstått (Jo jeg har egentlig det da, mer om det senere...) hva som er så gjevt med å få lagd en OFFISIELL tråd for ditt og datt. Det helt naturlige er at første tråd som startes om en sak/produkt forblir "den offisielle" om den er nogen lunde vettug. Men så over til det jeg EGENTLIG vet... Det er mange skruller som føler seg VELDIG important når de får laget seg en OFFISIELL tråd. Tror de blir våte i buksa av det...

Lenke til kommentar

Det som er greit er at den som lager til første tråd, og er litt mer en gjennomsnittet interessert i det som blir beskrevet(denne gang Samsung Galaxy S3), er at han kan enkelt oppdatere første tråd / innlegg med informasjon om mobilen, slik at alle enkle spørsmål kan bli besvart der, og at man slipper at alle spør om og om igjen på enkelte ting. For da kan tråd starter legge inn info som går igjen og igjen der.

I første trå så legges inn all info, bilder, om hvordan gjøre ting(roote, legge inn / ta ut bilder, diverse spørsmål om mobil, OS osv.....)

 

Derfor er det greit at en som er litt(les mye heller) interessert i mobilen, så gjør han det gladelig.

Igjen, dette er det nå jeg som mener, men tror jeg har flere med meg på dette, eller hva???

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det her man skal diskutere S3, eller er det her man skal diskutere hvilken tråd man skal diskutere S3 i? Hvis sistnevnte har jeg kommet feil!

 

Har planer om å kjøpe ny telefon nå til sommeren, men må si jeg ble skuffa over designet på S3... Jeg droppet et kjempegodt tilbud på S2 til fordel for å vente på S3, men med det designet ser jeg at jeg gjorde en dårlig avgjørelse! Fikk nesten assosiasjoner til tidenes drittelefon, Samsung Corby!1313487442hia953a8cd9526fca6fe9bhiSamsung%20Corby%20S3653%20%20%202.jpg

 

Greit, det er ikke SÅ gale, men det er fortsatt ganske gale sammenlignet med S2. Og utelukkende plast? En av de få tingene jeg fortsatt liker med min Desire HD er at den er bygget i alu, og er veldig solid. Blir vanskelig å velge seg ny telefon nå, men blir nok en av disse, er ikke noen eplefan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg leser til stadighet at den er bygget i billig plastikk... Ingen som klaget over dette på HOX? Hvorfor er polykarbonat plutselig billigere når Samsung bruker det? :p Og i tillegg er den behandlet med "hyperglaze", som visstnok skal være ripemotstandig.

Er ingen Samsung forkjemper, da jeg ikke vet hvilken jeg skal ha enda, men er så tåpelig å se såre HOX-eiere overalt som prøver å dra SIII ned uten å vite hele greia. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Med en gang jeg så galaxy s3, ble jeg litt skuffet, likte overhode ikke designet.

Men jo flere bilder jeg ser av telefonen for mere liker jeg designet.

GALAXY-S-III-Product-Image-5_B.jpg

På dette bildet er jo telefonen utrolig fin!

Hvordan farge liker dere best? Jeg liker den blåe best, liker ikke at den hvite "glinset" så mye..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...