Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal selvsagt ikke kjøpe denne, jeg likte ikke 2` en heller ....MEN

Telefonen rister om den er på stille og du sitter i et møte og ønsker å sjekke om du har varsler(når du tar i telefonen)

Hva pokker er det Samsung ikke skjønner med tanke på et Notificasjonslys....finnes jo ikke noe bedre varsel er enn det ...

Lenke til kommentar

Skal selvsagt ikke kjøpe denne, jeg likte ikke 2` en heller ....MEN

Telefonen rister om den er på stille og du sitter i et møte og ønsker å sjekke om du har varsler(når du tar i telefonen)

Hva pokker er det Samsung ikke skjønner med tanke på et Notificasjonslys....finnes jo ikke noe bedre varsel er enn det ...

 

Slashgear: "and a multi-colored notification LED on the front"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal selvsagt ikke kjøpe denne, jeg likte ikke 2` en heller ....MEN

Telefonen rister om den er på stille og du sitter i et møte og ønsker å sjekke om du har varsler(når du tar i telefonen)

Hva pokker er det Samsung ikke skjønner med tanke på et Notificasjonslys....finnes jo ikke noe bedre varsel er enn det ...

 

Slashgear: "and a multi-colored notification LED on the front"

Ok, spennende

Lenke til kommentar

Det ser ut til å være mye klaging på skjermtypen som er brukt, hvorfor?

 

Er det noen telefoner på markedet i dag som har denne typen skjerm der "pixlene viser" som det blir sagt?

Må nesten se skjermen hands-on før jeg vurderer kjøp..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Synes spesifikasjonene var som forventet og håpet. Positivt overrasket over stort batteri, NFC er på plass, amoled er på plass, gorillaglass osv. Kjenenr ikke til cpu og gpu men er sikkert raskt nok. Ser ingen umiddelbare mangler. Står som ICS 4.0.4, mao 0.0.1 mer enn dagens S2. Ikke gigantskjerm over 5" men ser passe ut. Synes det ser rimelig bra ut, jeg.

Lenke til kommentar

Hvor er Vindicator?

 

Han lovte meg Full HD super amoled plus skjerm, og 12 MP kamera :)

 

Isteden fikk vi en pentile skjerm som folk var skuffet over på galaxy nexus. Jaja.

 

Først så er det en fordel å lese dette: http://www.phonearen...for-you_id23134

 

For det andre så er skjermen på Galaxy Note mere klarere enn skjermen på iPhone 4 / 4S.

 

Og for det tredje så klarer man ikke å se pixlene selv på en Galaxy Note uten å bruke et forstørrelsesglass.

Endret av Vindicator
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Synes det var artig at den knuste htc one x såpass som den gjorde. Som jeg nevnte tidligere så ville det være en av de den måtte måle seg med, og ytelsesmessig så har den knust både htc og iphone.

Så spørs det jo om folk velger eplelogoen av lojalitet?

Lenke til kommentar

 

Åååååånei, faen, jeg har 8 GB RAM på datamaskinen min. Og nå kommer et annet firma og tilbyr 16 GB RAM. Det MÅ jeg jo bare ha, fordi det vil jo være så mye bedre over 8 GB for den vanlige mannen i gata.

 

Man kan ta en Galaxy S III / Galaxy Note med 1 GB RAM for en datamaskin med 8 GB RAM mot den nye LG telefonen med 2 GB RAM for en datamaskin med 16 GB RAM. Hvor mange har bruk for 16 GB RAM på en datamaskin i dag?

 

Jeg håper at du ser poenget mitt i det jeg prøver å få frem her.

 

Nemlig, det er ytterst få som faktisk trenger 16 GB RAM på en data i dag. Det er mere beregnet for folk som driver på med video produksjon og slikt.

 

Jeg har i løpet av ett år når jeg har brukt min Galaxy S II ALDRI vært i nærheten av å gå tom for RAM på min Galaxy S II.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde vurdert den og byttet mot SII hvis designet hadde vært bedre. Men den ser direkte stygg ut, ser ut som et leketøy laget for det kinesiske markedet, galaxy SII ser mer proff ut og mer classy !

Den stygge home knappen skulle heller ikke vært der, jeg ser for meg i fremtiden at telefonene ikke kommer til å ha home knapp foran, men kun på siden, så det blir kun skjerm foran telefonen (for å spare plass).

Lenke til kommentar

 

Åååååånei, faen, jeg har 8 GB RAM på datamaskinen min. Og nå kommer et annet firma og tilbyr 16 GB RAM. Det MÅ jeg jo bare ha, fordi det vil jo være så mye bedre over 8 GB for den vanlige mannen i gata.

 

Jeg håper at du ser poenget mitt i det jeg prøver å få frem her.

 

Man kan ta en Galaxy S III / Galaxy Note med 1 GB RAM for en datamaskin med 8 GB RAM mot den nye LG telefonen med 2 GB RAM for en datamaskin med 16 GB RAM. Hvor mange har bruk for 16 GB RAM på en datamaskin i dag?

 

Nemlig, det er ytterst få. Det er mere beregnet for folk som driver på med video produksjon og slikt.

 

Hehe, jeg tar poenget ditt. Jeg tenkte ikke spesifikt på minnet, det var bare morsomt mtp. dagen de valgte for lansering. Blir morsomt å se resten av specsn. Syntes også det var ganske fint design på denne, kanskje mer strøkent enn SG3. Nå har jeg jo allerede forhåndsbestilt SG3 da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...