Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

Jeg vil tippe at sammyen skal gi noen spark til iphone 4s, og at de skal ha minst like bra design og menyer men samtidig bedre kamera, høyere ytelse, lengre batteritid osv slik at det kommer klart frem hvem som er konge på haugen. Nå er jo også htc x tilgj. og mulig samsung hever listen enda mer i forhold til den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefonen blir lansert om 10 timer på en pressekonferanse i USA.

 

Noen tips når den kommer til Norge?

Bare for å kverulere litt så ligger London hvor pressekonferansen skal holdes i UK ikke USA ;)

Er forøvrig veldig spendt på denne telefonen ;)

Lenke til kommentar

To rykter:

 

1. Det kommer ingen S3 i dag, det som lanseres er en forbedret utgave av S2 i anledning OL. Derfor London.

 

2. Samsung ble tatt på sengen av de nye modellene fra HTC. Den planlagte S3 når ikke opp, derfor er lanseringen utsatt. Det er uaktuelt for Samsung å lansere et produkt som ikke er best i klassen.

 

Jeg ser ingen grunn til å feste lit til dette.

Lenke til kommentar

To rykter:

 

1. Det kommer ingen S3 i dag, det som lanseres er en forbedret utgave av S2 i anledning OL. Derfor London.

 

2. Samsung ble tatt på sengen av de nye modellene fra HTC. Den planlagte S3 når ikke opp, derfor er lanseringen utsatt. Det er uaktuelt for Samsung å lansere et produkt som ikke er best i klassen.

 

Jeg ser ingen grunn til å feste lit til dette.

 

Disse ryktene har jeg absolutt INGEN tro på. :p Det er ved flere anledning blitt så og si bekreftet at det er en "SIII" vi få se i dag, men den kan så klart hete noe annet. Kan bare se for meg tilstandene som vil oppstå dersom det bare er en "S2S" eller liknende. :roll:

 

Hehe. Vi sitter og sikler men flesteparten av oss bruker ikke i nærheten av alle mulighetene glaxy s2 gir oss :p Selv har jeg fortsatt s1!

 

Min S2 har blitt brukt veldig hardt det året jeg nå har hatt den, og ha virkelig gjort seg fortjent til en roligere tilværelse, aka. ny telefon til dama. :p Er nesten en skam at jeg gleder meg såpass som jeg gjør til en pressekonferanse om en telefon. Skal bli godt og vite om det blir Samsung eller HTC neste gang.

Lenke til kommentar
Hehe. Vi sitter og sikler men flesteparten av oss bruker ikke i nærheten av alle mulighetene glaxy s2 gir oss :p Selv har jeg fortsatt s1!

 

Ja, det har du rett i. Jeg sikler også på profilbildet ditt. :)

Endret av twb
Lenke til kommentar

Bryr meg ikke om det er oppgardert s2. Sålenge det er 4 kjerns og skarpere skjerm er det godt nokk.

 

Tror og det er mye nytt pga de gjør stor sak ut av det

Er enig i dette, hvis de skulle lansere en oppgradert versjon av s2, ville de sikkert gjort det på mobile world congress, 23 Februar.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...