Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så hva kjøper dere neste tirsdag? Forza Horizon 2 eller Mordor? Eller begge??

 

Blir en dyr høst ser det ut som...som er vel og bra for oss egentlig.

 

Her blir det definitivt kjøp av Mordor. Men nå er jeg såpass interessert i det universet at jeg har det aller meste av bøker, filmer og spill som har blitt laget. Kan trygt si jeg er en Tolkien-nerd. :grin2:

 

Men det er mulig jeg plukker opp Forza Horizon 2 også. Må jo gripe sjansen til kjøre bil i et av mine favorittområder i Europa. :cool:

 

 

Er også en Tolkien nerd, helt til jeg leste Children of Huren, holdt på å finne meg en bro å hoppe fra... geez

 

Men FH2, fart, spenning og brøle gjennom åkeren, bånn gass!

Lenke til kommentar

Ja nå ser jeg at det plutselig er ganske mange nært forestående titler som kommer il de nya maskinene, så nå er det plutselig ett helvetes kjør igjen på spillfronten :p

 

Men folkens, hvordan fungerer dette D4 spillet på one UTEN kinect? Mener å ha hørt det var veldig godt optimalisert for Kinect ihvertfall?

Lenke til kommentar

Jeg fikk min replacement Xbox One i dag. Den er musestille. Feels good man. :)

 

Jeg gikk for sånn advance replacement, og kommer til å sende inn min bråkebox i morgen. De hadde lagt med kode for én måned med Live. Alt i alt en smertefri opplevelse.

 

Heldige jævel! Tror jeg må sende inn min advanced exchange box igjen, vifta på den høres ikke god ut i det hele tatt. Durer jo fanken mer enn den forrige :p Hørtes grei ut til å begynne med, men så etter noen timer er det akkurat som at vifta ikke sitter skikkelig eller noe... Jaja, "heldigvis" ikke coil whine xD

 

Edit: Eller, tja, nå høres det mer og mer ut som coil whine igjen...

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

Godt mulig Microsoft har bedt butikkene om å sende tilbake defekte konsollene slik at de kan bli erstattet med de som ikke har problemer.. På denne måten så slipper butikker å selge flere defekt konsoller.. Å da blir det mindre jobb for Microsoft og butikkene. Da blir også folk fornøyde at de slipper å bytte inn xboxen X antall ganger..

Lenke til kommentar

Jeg la inn en $60 prepaid kode på XBO i stad. Koden ble godkjent og verdien riktig registrert. Jeg trykket så på 'continue' eller tilsvarende, og fikk en feilmld "try again later" osv. Når jeg prøver igjen får jeg vite at koden ER brukt, men jeg fikk ikke pengene inn på min konto. Når jeg sjekker på transactions på microsoft.com ser jeg faktisk transaksjonen er gjennomført der. wtf..

 

Noen som har vært med på lignende? Er det mulig det bare er en forsinkelse eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...