Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som veit noe om når vi eventuelt mister muligheten til å kjøpe spill til amerikanske priser? 60 dollar for spill er jo fantastisk i forhold hva man vanligvis må gi.

Skjønner ikke helt hvorfor microsoft Norge setter priser på 599kr. Blir litt selvskudd.

Tross alt så får man jo tak i et spill for 399 kroner på release dato, men da på plate.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da fikk jeg endelig mail om at min advanced exchange konsoll er sendt fra MS i hvert fall. Brukte en hel uke på bare å få sendt den ut fra lageret sitt.... Ikke direkte imponerende men... Håper jeg har den på onsdag i hvert fall.

Og da beholder du din til den nye kommer?

 

 

Jupp! De holder et beløp tilsvarende en ny konsoll på kortet mitt til jeg har sendt inn den jeg har nå. Har 2 uker på meg etter å ha fått den nye til å sende den jeg har nå tilbake, og når de har fått den så løsgir de beløpet på kortet.

Lenke til kommentar

 

Tror jeg skal utsette mitt fremtidige Xbone kjøp enda litt mer.

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=131197988&posted=1#post131197988

 

At Sunset Overdrive ikke kommer på PC med det første, bør ikke det være en større motivasjon til å kjøpe konsollen?

 

 

Herig internettogikk: Utvikler sa ikke ALDRI, altså har de bekreftet at PC-versjon kommer i morgen.

Endret av MrHarm
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...