Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Rart. Jeg fikk mail på det for en uke eller to siden at jeg ikke fikk day one edition. Men som deg fikk jeg sports rival med. Har ikke fått sjekka om den er i boksen eller ikke enda, men går nå ut i fra det. Følger det forresten med hdmi kabel?

Hadde ikke fått noe mail om det i det hele tatt her så var mildt sagt litt overraska når jeg åpna boksen og bare så en grønn eske i stedet for den sorte Day One eska. Og, ja, følger med hdmi kabel.

De skulle holdt seg til den sorte, da den er mye tøffere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja folkens, håper dere slipper denne jævla dritten her :realmad::wallbash:

 

https://www.youtube.com/watch?v=skqwBNGH8VU&feature=youtu.be---

 

(ikke min video altså, men ca sånn er det)

 

Så kommer spørsmålet, gå direkte via MS eller gå tilbake til Gamestop?

Hehe, jeg har advart dere mot dette tidligere. Problemet er at det virker som svært mange av konsollene sliter med dette. Sender du den inn til Microsoft, så finner de heller ikke feilen. Det er utgavene uten Kinect som sliter med dette, og er etter alt å dømme et strømproblem. Lyden skal forsvinne om man starter opp et spill. Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Er bekreftet nå på Xbox Norge sin Facebook side at Norsk støtte til Kinect ikke er på plass, samme med One Guide og diverse applikasjoner.

 

Det er veldig komplisert og Xbox/Microsoft trenger mer tid visstnok.

 

Dette er helt latterlig synenes jeg og en tar igjen representanter ifra Microsoft i å snakke ut av ræva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Lokaliseringsproblematikken var kun en elendig, dårlig skjult ynskyldning. "Problemet" var jo at de ønsket å rute mest mulig konsoller mot markeder av relevans som PS4 var lansert i. Norge betyr ikke en dritt i Xbox samenheng for MS, det er bare en prikk på verdenskartet de kan fortsette å drite over. Det vitner jo hele One lanseringen om..for en vits!

 

 

MS får ingen plusser i boken min ihvertfall, ingen som helst. For en gjeng med løkpunger.

http://www.itavisen.no/nyheter/gamezone-–-xbox-one-lanseringen-har-vært-et-rot-271757

 

Nå vil jeg gjerne se den personen som i hele tatt gidder å forsvare dette her inne..

 

 

Ja folkens, håper dere slipper denne jævla dritten her :realmad::wallbash:

 

https://www.youtube.com/watch?v=skqwBNGH8VU&feature=youtu.be---

 

(ikke min video altså, men ca sånn er det)

 

Så kommer spørsmålet, gå direkte via MS eller gå tilbake til Gamestop?

Hehe, jeg har advart dere mot dette tidligere. Problemet er at det virker som svært mange av konsollene sliter med dette. Sender du den inn til Microsoft, så finner de heller ikke feilen. Det er utgavene uten Kinect som sliter med dette, og er etter alt å dømme et strømproblem. Lyden skal forsvinne om man starter opp et spill.

 

 

Fikk byttet min i en roligere enhet med det samme, så problemt ble løst like kjapt som det oppsto :) Flaks at Gamestop hadde en enhet igjen :p

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var du heldig at ikke hele ruklet hadde samme feil.

 

Ja vi testet begge enhetene i butikken, bare for å være sikre. Den første enheten min lagde pipelyder når man satte i strøm på den...FØR man i hele tatt slo den på. Så allerede der begynte jo bjellene å ringe..pipelyden avtar når man slår den på og så begynner den poradiske tikkingen som er helt ue av kontroll.

 

 

Så obs obs folkens, ikke finn dere i slikt som dette.

Lenke til kommentar

 

 

Problemet er at det virker som svært mange av konsollene sliter med dette.

 

Av interesse: Kilde?

Da må du Google eller sjekke Youtube. Det er selvfølgelig ingen artikkel om det. Mala slet tydeligvis ikke med å finne det samme problemet på nett.

 

 

"Selvfølgelig" ingen artikkel? Om en svært stor andel av konsoller var rammet av problemet slik du hevder er det da overraskende at klikksultne gaming-sider ikke har slått dette stort opp?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fy faen for ett jævla rot Store er på One, herregud! Hadde glemt hvor jævlig det var!

 

Og nå kommer bomba...tror dere faen meg ikke denne konsollen satte i gang med jamringa si også da? Kobla opp og alt var helt konge, oppdaterte og restartet så var helvete i gang igjen..forbannet dritt altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Rart. Jeg fikk mail på det for en uke eller to siden at jeg ikke fikk day one edition. Men som deg fikk jeg sports rival med. Har ikke fått sjekka om den er i boksen eller ikke enda, men går nå ut i fra det. Følger det forresten med hdmi kabel?

Hadde ikke fått noe mail om det i det hele tatt her så var mildt sagt litt overraska når jeg åpna boksen og bare så en grønn eske i stedet for den sorte Day One eska. Og, ja, følger med hdmi kabel.

De skulle holdt seg til den sorte, da den er mye tøffere.

 

 

Var mye av grunnen til at jeg ville ha Day One utgaven, ja xD

Lenke til kommentar

Fy faen for ett jævla rot Store er på One, herregud! Hadde glemt hvor jævlig det var!

 

Og nå kommer bomba...tror dere faen meg ikke denne konsollen satte i gang med jamringa si en også da? Kobla opp og alt var helt konge, oppdaterte og restartet så var helvete i gang igjen..forbannet dritt altså.

Ja, lyden kommer på rundt 10% når man oppdaterer. Har hatt tre slike nå.

Lenke til kommentar

 

Fy faen for ett jævla rot Store er på One, herregud! Hadde glemt hvor jævlig det var!

 

Og nå kommer bomba...tror dere faen meg ikke denne konsollen satte i gang med jamringa si en også da? Kobla opp og alt var helt konge, oppdaterte og restartet så var helvete i gang igjen..forbannet dritt altså.

Ja, lyden kommer på rundt 10% når man oppdaterer. Har hatt tre slike nå.

 

 

3 stk. ja...dette er jo helt mongo.

 

Orker ikke ringe Gamestop igjen nå, ikke at de har flere konsoller inne heller. Men dette her er jo helt krisedårlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og nå kommer bomba...tror dere faen meg ikke denne konsollen satte i gang med jamringa si en også da? Kobla opp og alt var helt konge, oppdaterte og restartet så var helvete i gang igjen..forbannet dritt altså.

Herregud. Du har jo allerede hentet en ny X1 så får du det samme jamringen, VIRKELIG? Hadde vært utrolig forbanna jeg hadde dette skjedd meg. Hva kan du gjøre nå da du hentet den siste hos din lokale Gamestop?

 

Microsoft har gitt blanke f*** i Norge, ikke stemmekommandoer som dem sa ifjor at X1 ble utsatt i disse landene pga lokalisering.

Ikke klart å levere ut konsoller til folk som har forhåndsbestilt.

Gitt ut feil info angående disse bundleutgavene.

Hva er unnskyldingen fansen nå kommer med?

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...