Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Fy faen for ett jævla rot Store er på One, herregud! Hadde glemt hvor jævlig det var!

 

Og nå kommer bomba...tror dere faen meg ikke denne konsollen satte i gang med jamringa si også da? Kobla opp og alt var helt konge, oppdaterte og restartet så var helvete i gang igjen..forbannet dritt altså.

Hvor høy er denne lyden? Hører du den om du sitter et par meter unna, eller må du gå helt opptil konsollen for å høre? Alle videoene jeg har sett så legger de nærmest kameraet oppå konsollen for å fremheve lyden. Det er helt normalt at den lager NOE lyd, men om det er en slik statisk lyd du kan høre flere meter unna er det selvsagt noe galt.

 

 

Og nå kommer bomba...tror dere faen meg ikke denne konsollen satte i gang med jamringa si en også da? Kobla opp og alt var helt konge, oppdaterte og restartet så var helvete i gang igjen..forbannet dritt altså.

Herregud. Du har jo allerede hentet en ny X1 så får du det samme jamringen, VIRKELIG? Hadde vært utrolig forbanna jeg hadde dette skjedd meg. Hva kan du gjøre nå da du hentet den siste hos din lokale Gamestop?

 

Microsoft har gitt blanke f*** i Norge, ikke stemmekommandoer som dem sa ifjor at X1 ble utsatt i disse landene pga lokalisering.

Ikke klart å levere ut konsoller til folk som har forhåndsbestilt.

Gitt ut feil info angående disse bundleutgavene.

Hva er unnskyldingen fansen nå kommer med?

 

Fansen har for lengst skaffet seg konsollen og bryr seg ikke om problemer forbundet med ''norsk'' lansering. Konsollen har vært tilgjengelig i butikker i månedsvis.

 

Vil også tro at hardcore fans vil drite langt i å kjøre norsk lokasjon, med tanke på priser/språk.

 

De som sliter med levering nå kan jo spørre seg selv hvorfor de ikke importerte eller kjøpte en i butikk for flere måneder siden.

 

 

Vel jeg hører den når jeg sitter på dass, og jeg hører den da definitivt når jeg sitter i sofaen. Dette er uholdbart. Som sagt har jeg allerede hatt en Xbox One som var helt tyst, dette var Kinect utgaven som kom i fjor.

 

Har du prøvd å legge den hodet ned på et sammenbrettet håndkle og slått den forsiktig på undersiden? Mulig dette var et triks som virket, men usikker på om det var for dette problemet eller ved feil i disk-drevet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha ja jeg må jo nesten le, blir vel straffet for at jeg solgte min opprinnelige One m. Kinect, som var TYST med unntak av knitring i PSU i stand-by modus..den var så stille og den konsollen :(

 

Jeg har samme problemet med min. Med Kinect, selv om ikke er pakket ut av plasten enda.

Knitrelyden av PSUen gjør det uaktuelt for meg å ha konsollen i stand-by modus. Denne lyden kommer kun når den er avslått med always on.

Lenke til kommentar

Slo av konsollen nå, i always on modus for å sammenligne med import konsollen jeg hadde....PSU på konsollen nå er faktisk langt roligere, det høres viftesus om man legger øret inntil. Konsollen? Joda, den knitrer og koser seg der den står... for ett slag i trynet.

 

Med andre ord er den også komplett ubrukelig også i standby-modus, så kan bare glemme rask oppstart av denne konsollen og bakgrunnsnedlastinger ser det ut til.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har samme problemet med min. Med Kinect, selv om ikke er pakket ut av plasten enda.

Knitrelyden av PSUen gjør det uaktuelt for meg å ha konsollen i stand-by modus. Denne lyden kommer kun når den er avslått med always on.

 

Har du import utgaven? Du opplever ingen støy av selve konsollen når den står i menyene ?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg har samme problemet med min. Med Kinect, selv om ikke er pakket ut av plasten enda.

Knitrelyden av PSUen gjør det uaktuelt for meg å ha konsollen i stand-by modus. Denne lyden kommer kun når den er avslått med always on.

 

Har du import utgaven? Du opplever ingen støy av selve konsollen når den står i menyene ?

Lyden forsvinner om du blar fort i menyene, dvs at du holder knappen inne. Snodig problem.

Lenke til kommentar

Har du import utgaven? Du opplever ingen støy av selve konsollen når den står i menyene ?

 

Ja, kjøpte import-utgaven hos Elkjøp i Februar.

Nei, det er i så fall så lite at det ikke er verdt å nevne. Legger jeg hodet inntil konsollen hører jeg jo selvfølgelig vifta, men det er det. Den er veldig stillegående i forhold til 360en ihvertfall.

Lenke til kommentar

 

Har du import utgaven? Du opplever ingen støy av selve konsollen når den står i menyene ?

 

Ja, kjøpte import-utgaven hos Elkjøp i Februar.

Nei, det er i så fall så lite at det ikke er verdt å nevne. Legger jeg hodet inntil konsollen hører jeg jo selvfølgelig vifta, men det er det. Den er veldig stillegående i forhold til 360en ihvertfall.

 

 

Høres ut som en normal Xbox One.

 

Jeg hadde samme problem som Mala, og jeg kunne høres konsollen når jeg satt 3-4 meter unna. Jeg har ennå tilgode å se at utgaven med Kinect er berørt av dette.

Lenke til kommentar

 

 

 

Problemet er at det virker som svært mange av konsollene sliter med dette.

 

Av interesse: Kilde?

Da må du Google eller sjekke Youtube. Det er selvfølgelig ingen artikkel om det. Mala slet tydeligvis ikke med å finne det samme problemet på nett.

 

 

"Selvfølgelig" ingen artikkel? Om en svært stor andel av konsoller var rammet av problemet slik du hevder er det da overraskende at klikksultne gaming-sider ikke har slått dette stort opp?

 

 

Her er de siste timene på Xbox Support (Twitter).

 

xboxone.png

 

Denne tråden ble laget i august, og er nå på 164 innlegg og 12 sider om det samme problemet:

 

http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/xbox_one_support/f/4269/t/1805665.aspx

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Har du import utgaven? Du opplever ingen støy av selve konsollen når den står i menyene ?

 

Ja, kjøpte import-utgaven hos Elkjøp i Februar.

Nei, det er i så fall så lite at det ikke er verdt å nevne. Legger jeg hodet inntil konsollen hører jeg jo selvfølgelig vifta, men det er det. Den er veldig stillegående i forhold til 360en ihvertfall.

 

 

Høres ut som en normal Xbox One.

 

Jeg hadde samme problem som Mala, og jeg kunne høres konsollen når jeg satt 3-4 meter unna. Jeg har ennå tilgode å se at utgaven med Kinect er berørt av dette.

 

 

iGlenn: Ja det er nøyaktig slik min import konsoll oppførte seg også, altså slik en One skal fungere. Og ikke det jævla drittet jeg har fått.

Lenke til kommentar

 

 

 

Har du import utgaven? Du opplever ingen støy av selve konsollen når den står i menyene ?

 

Ja, kjøpte import-utgaven hos Elkjøp i Februar.

Nei, det er i så fall så lite at det ikke er verdt å nevne. Legger jeg hodet inntil konsollen hører jeg jo selvfølgelig vifta, men det er det. Den er veldig stillegående i forhold til 360en ihvertfall.

 

 

Høres ut som en normal Xbox One.

 

Jeg hadde samme problem som Mala, og jeg kunne høres konsollen når jeg satt 3-4 meter unna. Jeg har ennå tilgode å se at utgaven med Kinect er berørt av dette.

 

 

iGlenn: Ja det er nøyaktig slik min import konsoll oppførte seg også, altså slik en One skal fungere. Og ikke det jævla drittet jeg har fått.

 

 

Som du ser, så googlet jeg litt i sted. 12 sider med dette problemet på Microsoft sitt forum, så problemet er mye større enn jeg først antok.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

Har du import utgaven? Du opplever ingen støy av selve konsollen når den står i menyene ?

Ja, kjøpte import-utgaven hos Elkjøp i Februar.

Nei, det er i så fall så lite at det ikke er verdt å nevne. Legger jeg hodet inntil konsollen hører jeg jo selvfølgelig vifta, men det er det. Den er veldig stillegående i forhold til 360en ihvertfall.

Høres ut som en normal Xbox One.

 

Jeg hadde samme problem som Mala, og jeg kunne høres konsollen når jeg satt 3-4 meter unna. Jeg har ennå tilgode å se at utgaven med Kinect er berørt av dette.

iGlenn: Ja det er nøyaktig slik min import konsoll oppførte seg også, altså slik en One skal fungere. Og ikke det jævla drittet jeg har fått.

Som du ser, så googlet jeg litt i sted. 12 sider med dette problemet på Microsoft sitt forum, så problemet er mye større enn jeg først antok.

Er jo mer rapportering om feil nå en det var i november ifjor når lanseringen startet igang i dem 13 landene ser det ut som.

Min X1 er feilfri og har vært det siden 29.november ifjor.

 

Uten tvil den maskinen som bråker minst denne generasjonen, pga den er størst bygd og har strømforsyningen utenfor konsollen.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...