Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Dere som får tilsendt kontrollere til en billig penge, hvor mange bestilte dere? Jeg og noen andre som bestilte 3 stk (eller fler) ser ikke ut til å få. Har alle dere som bestilte 2 eller 1 fått ordren igjennom?

 

Ringte nettopp inn for å få aktivert bestillingen igjen etter mailen om "betalingsmetode ikke gyldig", og fikk beskjed at den kunne ikke aktiveres igjen og ny måtte opprettes.

 

Da til fullpris.

jaja :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut som folk som har bestilt på CDON ikke før Xboxen i dag. "Min" har i hvert fall ikke kommet frem.

Da er det vel bare å gi F i den fra CDON, og stikke innom Elkjøp/Expert i dag.

 

Jeg har bestilt fra CDON og når jeg sjekket Posten-appen kl 6 i dag så stod det at pakken var ankommet mitt postkontor :) Den ble sendt i går ettermiddag.

Lenke til kommentar

Det ser ut som folk som har bestilt på CDON ikke før Xboxen i dag. "Min" har i hvert fall ikke kommet frem.

Da er det vel bare å gi F i den fra CDON, og stikke innom Elkjøp/Expert i dag.

 

Jeg ahr to ordre som fra CDON som ligger på postkontoret nå (fikk hentemelding for 30 minutter siden). Uflaks? :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

 

 

Det ser ut som folk som har bestilt på CDON ikke før Xboxen i dag. "Min" har i hvert fall ikke kommet frem.

Da er det vel bare å gi F i den fra CDON, og stikke innom Elkjøp/Expert i dag.

Jeg ahr to ordre som fra CDON som ligger på postkontoret nå (fikk hentemelding for 30 minutter siden). Uflaks? :(

Kanskje ulempen med å bo utenfor Oslo. :(

Men samme for meg. Jeg har bare bestilt for en kamerat. Jeg ba ham stikke bort på Elkjøp eller Expert.

Ser deg på LIVE i kveld, da ;)

 

Oppdatering: Hentemelding mottatt.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

De har sikkert ikke produsert nok konsoller til å dekke opp for alle de originale lanseringslandene.

Det gir heller ingen mening mtp hvor få ps4 konsoller det var å oppdrive det første halvåret etter den var lansert her. Likevel valgte sony altså å slippe den her. MS kunne gjort det samme. Men nå har de ingen sjans til å ta igjen forspranget til ps4 SAMTIDIG som det ikke blir støtte for å snakke norsk til kinect, som jo var omtrent eneste grunn til å vente med kjøp av den...

Lenke til kommentar

Men nå har de ingen sjans til å ta igjen forspranget til ps4 SAMTIDIG som det ikke blir støtte for å snakke norsk til kinect, som jo var omtrent eneste grunn til å vente med kjøp av den...

Det hadde uansett ikke vært en grunn til å vente med kjøp. Importerte konsoller får oppdatering med samme software.

 

Eneste grunnen til å vente med kjøp, er isåfall at man nå sparer 500 kr eller noe, men dette visste man jo ikke da den først ble sluppet uansett.

Lenke til kommentar

Det er altså god grunn til å spørre seg hva den ni måneder lange forsinkelsen egentlig handlet om...

 

 

http://www.gamereactor.no/nyheter/254884/Ingen+norsk+stemmestyring+p%25E5+Xbox+One/

 

Vil tro de satset alt på å ha nok konsoller i de store markedene. Som det har vært nevnt tidligere, så er Norge relativt lite når det kommer til innvirkning osv. I tillegg dominerer Playstation i Norge, og har gjort det i generasjoner. Dermed så er det naturlig av Microsoft å prøve og ta kunder fra Sony i de landene hvor det er millioner av kunder. Skal man bruke etterpåklokskap så ser man at taktikken deres feilet og at Sony har solgt over dobbelt så mange konsoller, og har i tillegg utkonkurrert Microsoft i de landene hvor de håpet på at det skulle bli dødt løp.

 

Vil tro den helomvending de gjorde etter den katastrofale starten har kostet dem veldig dyrt. Når kunder også blir nedprioritert så sier det seg selv at det er en lett jobb å bare droppe tullet fra Microsoft og heller gå safe med Sony.

 

Microsoft la listen altfor høyt, og da blir fallet enda høyere og kommer dermed til å svi enda mer. De burde gjort som Sony: Legg lista lavt, hold det dere lover og heller overprester til de grader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...