Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så knitrer denne også!! Hva skjer? Er jeg maks uheldig eller har Norge fått alle defekte enhetene resten av verden ikke ville ha?

Jeg har fått 2 i dag ihvertfall, hardt liv :)

Hahah, glad jeg skaffa meg day one edition (2013)

 

er så stille og rolig i stua atte

Ja du kan tro jeg angrer på at jeg solgte min importkonsoll :p

Lenke til kommentar

Så med andre ord en aldri å sliten skandale lansering av XBO i Norge.

 

Og nå er det mange som enda ikke har fått konsollene sine pga. MS sin udugelighet..så blir interessant å se hvor mye sjau det blir da.

 

Jeg vil ikke påstå jeg er kresen, men når jeg vet hvor ufattelig rolig en fungerende One er, da godtar jeg ikke dette her enkelt og greit.

Lenke til kommentar

 

Så med andre ord en aldri å sliten skandale lansering av XBO i Norge.

Og nå er det mange som enda ikke har fått konsollene sine pga. MS sin udugelighet..så blir interessant å se hvor mye sjau det blir da.

 

Jeg vil ikke påstå jeg er kresen, men når jeg vet hvor ufattelig rolig en fungerende One er, da godtar jeg ikke dette her enkelt og greit.

 

 

XBO er så si helt stille så det skal en ikke finne seg i nei. Virker som det er et problem som er ganske så stort. Det rapporteres fra mange lansering land idag. Og det virker som det er XBO uten Kinect som har produksjons feil.

 

Er ganske så mange på forumet til Xbox som har skrevet inn i fortvilelse. Og når det er så mange på det lille forumet her så kan en begynner å fundere litt på hvor stort dette faktisk kan være.

 

Det siste Microsoft trenger nå er vel en ny RROD situasjon.

Lenke til kommentar

Må si jeg føler med dere som har ventet på en offisiell lansering. Endel får ikke maskinen før neste uke pga levering problemer. Andre har defekte konsoller og kjerne funksjonalitet er ikke engang på plass for dem som har valgt Kinect utgaven.

 

Dette må være den dårligste lanseringen av en konsoll i Norge? Jeg kan ikke komme på noe i farta som har vært SÅ skuffende som dette.

Lenke til kommentar

Noen som har undersøkt hva som lager lyden? Høres vel ut som hdd?

Er litt enig med Mala, kunne nok levd med dette hvis den faktisk skal støye/knitre, men ikke når jeg vet noe er galt.

Men jeg er veldig kresen og da...

 

Min venstre joystick lager forresten også en klikkelyd når jeg tar den ned :p

Lenke til kommentar

Noen som har undersøkt hva som lager lyden? Høres vel ut som hdd?

Er litt enig med Mala, kunne nok levd med dette hvis den faktisk skal støye/knitre, men ikke når jeg vet noe er galt.

Men jeg er veldig kresen og da...

 

Min venstre joystick lager forresten også en klikkelyd når jeg tar den ned :p

 

Må være noe med strømintaket, på min konsoll piper den noe voldsomt når man plugger inn PSU etter å ha koblet den fra veggen og inn igjen. Har vært borti noe lignende på PC også, der var det kombinasjonen med skjermkortet og PSU som gjorde at det oppsto coil whine fra PC`èn under hard last. Men her er det jo omvendt, maskinen er tyst når man belaster den, men lager leven når den står i dashboardet.

 

Og dette er lyder fra konsollen, og ikke PSU som var litt diskutert når One ble lansert i fjor. Min tidligere import enhet hadde tikke lyder fra PSU, dagens konsoll har kun svakt viftesus om man legger øret inntil. Altså den fungerer bedre! Synd konsollen ikke er med på notene.

Lenke til kommentar

Noen som har undersøkt hva som lager lyden? Høres vel ut som hdd?

Er litt enig med Mala, kunne nok levd med dette hvis den faktisk skal støye/knitre, men ikke når jeg vet noe er galt.

Men jeg er veldig kresen og da...

 

Min venstre joystick lager forresten også en klikkelyd når jeg tar den ned :p

Strømforsyningen eller skjermkortet.

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har fått bytta til en annen konsoll som har blitt kvitt knitringa?

Hvis det er samme greia uansett hva man bytter til så gidder jeg ikke å dra å prøve å bytte ennå...

Nytter ikke. Du kan regne med at alle har samme feil.

Importutgaven med kinect jeg hadde var og stille

Ja, men disse utgavene hadde aldri det problemet.

Lenke til kommentar

Fikk min kjære Xbox One i dag! Fornøyd! Stillegående sak. Knitringen folk påpeker er nok bare harddisken som gjør jobben sin. Merket det selv når les skrudde den på og lastet ned ting. Knitringen eksisterer ikke ellers.

 

Selv har jeg ett problem. Jeg får ikke valgt Norge! Noen andre som opplever dette?

Lenke til kommentar

Fikk min kjære Xbox One i dag! Fornøyd! Stillegående sak. Knitringen folk påpeker er nok bare harddisken som gjør jobben sin. Merket det selv når les skrudde den på og lastet ned ting. Knitringen eksisterer ikke ellers.

Selv har jeg ett problem. Jeg får ikke valgt Norge! Noen andre som opplever dette?

Det er ikke HDD, og den gjør nok jobben sin. Men det er ikke det som er problemet her må du skjønne. Eller mener du HDD kun skal jobbe når man ikke bruker maskinen? Selv i always-on modus? Og så når man fyrer opp ett spill som ligger på HDD så skal det bli rolig? Hvor ligger logikken i det ? :p Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...