Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Right.

 

Så oppdateringen ble endelig ferdig. FOR EN SMOOTH INTERFACE!

 

Nå må jeg laste ned 40 gb for å spille forza. At de ikke kunne servert med oss en disk...

Det tok noen timer for å laste ned 400 mb med oppdatering. Tar vel en uke å laste ned forza.

Finnes det en annen måte??

 

Skaff deg bedre nett? Lastet ned 40gig Forza på noen få timer her i går (og kunne spille i vei fra den var ca 20% nede).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

Måtte bytte inn min forza og fifa bundle pakke pga knitrelyd som er beskrevet her.

Måtte få vanlig xone uten spill. Noen som vet hvordan jeg kan sjekke om dette er norsk eller import?

Under står det: xbox one console en/nl/fr/de/pt/es.

 

Edit: sorry, står jo huket av for en rekke språk under her. Deriblant Norge..

Endret av c7Nn
Lenke til kommentar

Arg. Kom hjem i stad med ny Xbox one og den kniter og koser seg. Ikke veldig høyt, men nok til at du legger merke til det stort sett hele tiden. Forsvinner så fort jeg går inn i et spill.

 

Tok den med tilbake til min lokale Expert butikk (Storo) Testet med en annen konsoll som oppførte seg på samme måte så de virket fast bestemt på at det var vifta og at det skulle være sånn :nei:

 

BTW: Skal dere ha tak i Super Time Force (En av gratisspillene denne mnd) må dere sette område på konsollen til f.eks usa og laste ned derfra..

Endret av mrmee
Lenke til kommentar

Arg. Kom hjem i stad med ny Xbox one og den kniter og koser seg. Ikke veldig høyt, men nok til at du legger merke til det stort sett hele tiden. Forsvinner så fort jeg går inn i et spill.

 

Tok den med tilbake til min lokale Expert butikk (Storo) Testet med en annen konsoll som oppførte seg på samme måte så de virket fast bestemt på at det var vifta og at det skulle være sånn :nei:

 

BTW: Skal dere ha tak i Super Time Force (En av gratisspillene denne mnd) må dere sette område på konsollen til f.eks usa og laste ned derfra..

 

Hvem bruker Norge som region uansett? hah

Lenke til kommentar

Arg. Kom hjem i stad med ny Xbox one og den kniter og koser seg. Ikke veldig høyt, men nok til at du legger merke til det stort sett hele tiden. Forsvinner så fort jeg går inn i et spill.

 

Tok den med tilbake til min lokale Expert butikk (Storo) Testet med en annen konsoll som oppførte seg på samme måte så de virket fast bestemt på at det var vifta og at det skulle være sånn :nei:

 

BTW: Skal dere ha tak i Super Time Force (En av gratisspillene denne mnd) må dere sette område på konsollen til f.eks usa og laste ned derfra..

Det skal absolutt ikke være sånn.

 

Hvordan kan MS mene at One skal være ett midtpunkt i stua når det bråker og kvitrer så jævlig?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...