Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her med norsk Xbox One? Har en importversjon, og jeg er redd for å bytte land til Norge for det ser ikke ut som om NFL-appen er tilgjengelig der.

 

Kan noen som har valgt Norge som bosted på boxen bekrefte/avkrefte om NFL-appen er mulig å laste ned?

 

Last den ned på USA store og skift til Norge og se om den vil virke? Skift tilbake om ikke...du kan skifte region å språk akkurat som det passer deg.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Noen her med norsk Xbox One? Har en importversjon, og jeg er redd for å bytte land til Norge for det ser ikke ut som om NFL-appen er tilgjengelig der.

 

Kan noen som har valgt Norge som bosted på boxen bekrefte/avkrefte om NFL-appen er mulig å laste ned?

 

Last den ned på USA store og skift til Norge og se om den vil virke? Skift tilbake om ikke...du kan skifte region å språk akkurat som det passer deg.

 

Ok, takk for svar, jeg trodde ikke man kunne skifte tilbake igjen nemlig. Dollarkursen er jo veldig mer attraktiv enn NOK :p

Lenke til kommentar

Dere som får tilsendt kontrollere til en billig penge, hvor mange bestilte dere? Jeg og noen andre som bestilte 3 stk (eller fler) ser ikke ut til å få. Har alle dere som bestilte 2 eller 1 fått ordren igjennom?

bestilte 4 dei er sendt, men jeg brukte i tilegg et gavekort på 195 kr for å få en anna sluttsum en andre folk

Endret av ingeplinge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Noen her med norsk Xbox One? Har en importversjon, og jeg er redd for å bytte land til Norge for det ser ikke ut som om NFL-appen er tilgjengelig der.

 

Kan noen som har valgt Norge som bosted på boxen bekrefte/avkrefte om NFL-appen er mulig å laste ned?

 

det har ikke noe å si hvilken region du laster ned appen fra. den finnes INGEN regionsperrer noe sted.

du må ha en DNS for å bruke div apper.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...