Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lasta opp noe gameplay til Skydrive men når jeg sjekker nå så finner jeg ikke noe der. Noen som har prøvd og fått til?

 

EDIT: NVM, fant det nå :)http://sdrv.ms/1bZuLI6

Cool! :D Hvordan fikk du til å ta opp gameplay samtidig som video fra Kinect?

 

BTW, her er en liten slædd: https://skydrive.live.com/redir?resid=C8BBAC0828A35370!484&authkey=!APJZU8ul2EBHuwQ&ithint=video%2c.mp4

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har selv skrudd alt av hjelpemidler, bortsett fra hjelpelinjen når man bør brems, ikke mange 1.plasser enda ihvertfall :p Kan vel telle de på 1 hånd haha. Men liker virkelig driveatar opplegget altså, faen så uberegnelige løp altså!

 

Hehe, ja Driveatar funker veldig bra. En vet aldri helt hvor en har bilene! Føles som en spiller multiplayer egentlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

MKV blir jo ikke noe problem når vi eventuelt får en egen PLEX.app til Xbox One, skjønner uansett ikke helt hvorfor MKV har tatt sånn av. MPEG-4 vil jo stortsett kunne gjøre den samme nytten, er mye mer fleksibel og enklere med tanke på tagging av informasjon og det hele så hvorfor man skal sverge til MKV er utenfor min fatteevne.

 

mpeg4 er en en standard for å encode video, mkv er ett containerformat, er de to overhode direkte sammenliknbare?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg er overasket over hvor behagelig det er å kunne sitte i sofaen å se på TV og bare snakke til maskinen og si hva jeg vil gjøre. Det å hoppe inn i et spill for så å bare hoppe ut for å se litt på TV og så hoppe tilbake og fortsette der en var er en opplevelse jeg setter ekstremt pris på.

 

Det er en litt ah ha opplevelse...

Lenke til kommentar

Har selv skrudd alt av hjelpemidler, bortsett fra hjelpelinjen når man bør brems, ikke mange 1.plasser enda ihvertfall :p Kan vel telle de på 1 hånd haha. Men liker virkelig driveatar opplegget altså, faen så uberegnelige løp altså!

 

Veldig artig å merke hvordan du plutselig klarer deg uten hjelpemidler som var helt essensielle i starten. Styringen har ikke jeg tatt helt av enda, men har klart å få god kontroll på bilen uten de to antispinn-assistene. Manuell-giring for første gang i et bilspill, får se om jeg begir meg ut på å clutche også snart...

 

Liker også at de har pushet veldig på at folk skal skru av hjelpemidlene, jeg har vel snart dobbelt opp med cash i hvert løp pga det!

Lenke til kommentar

 

Tenkte akkurat det samme når jeg leste den. Må forøvrig si at h.264 er mye bedre standard en mpeg4 i mine øyner

 

h.264 er vel endel av mpeg-4-standarden også. Det er litt rotete, fordi mpeg4 har mange "levels" som man kan støtte eller ikke.

 

Ellers skjønner jeg ikke helt hvordan folk kan være mer misfornøyd med mkv enn mp4-containeren på teknisk grunnlag, mkv er bedre og mer fleksibel på alle måter (og lar seg også lett tagge)

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...