Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ligger under Power Setings. Funker som ei kule :)

 

 

 

Legg til tv/recievere/dekoder under "Devices" på Tv settings :)

 

Da jeg sier "Xbox on" så slår anlegget, tv, og dekoderen seg på samtidig med xboxen :)

 

Takker, MÅ manha dekoder koblet til? Har ikke Get boksen min fremme en gang :p Ser svært lite på TV som dere sikkert skjønner :wee:

Lenke til kommentar

 

Må ikke det nei. Velg de enhetene du bruker bare. F.Eks Tv´en

 

Fikk sjekke instillingene nå ja, og det var jo lekende lett :) Dette her kan jeg like! Forsterkeren/DAC min derimot må jeg nok belage meg på å slå av og på selv :p Ettersom disse må slåes på fysisk.

 

Herlige greier dette her, og kinecten har ikke skuffet sålangt.

Lenke til kommentar

Da har jeg brukt XBO en god del timer idag og er imponert over hvor bra operativsystemet er. Det er raskt og bruk av stemme kommandoer er som å ta en liten titt inn i fremtiden.

 

Ikke alltid ting fungerer helt som det skal, men stort sett så er dette en behagelig brukeropplevelse. Det å gå inn i stua og slå på XBO og TV med stemmen er ganske så kult altså. Har brukt mye av tiden på å leke med OS'et og hoppet inn og ut av forskjellige ting for å se hvor raskt ting er. Og det er overraskende hvor behagelig raskt alt fungerer...

 

En kan nok føle seg litt overvelmet i starten da det er mye å gape over her slik. Men jeg tipper at iløpet av bare noen dager så husker en alle stemme kommandoene og en kommer seg raskt frem og tilbake til det en ønsker.

 

Fikk ikke Forza 5 samens med maskinen så har bare for spilt litt Killer Instinct. Som er langt ifra noen grafisk perle for å si det slik. Det har noen heftige effekter men det stopper det liksom...om en tenker grafikk vel å merke.

 

Maskinen er også ekstremt stille selv i en stue med heftig vedfyring...hvordan den er når en starter opp et grafikk tungt spill skal bli spennende å se.

 

Men det er endel ting jeg ikke var så imponert over.

 

Både Kinect og XBO synes jeg var laget av noe jeg kan kun kalle for billig plast. Det er lite til ingen kvalitets følelse over det hele. Skarpe og ikke visuelt pene skjøter og kanter samt at dem sorte blanke bitene får riper så fort du tar på det. Kinect sensoren hadde faktisk endel overfladiske riper med en gang jeg pakket den ut....

 

Håndkontrolleren har jeg prøvd tidligere men den overasket meg over hvor godt jeg likte den når en fikk satt seg ned i ro og fred for å leke med den.

 

Blir ekstremt spennende å få noen skikkelige spill til den snart og prøve mer, første inntrykket etter å fått den i hus er ihvertfall bra.

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men nå får jeg ikke signa inn på Live.. hmm. Kanskje like greit å ta kvelden.

 

Bytta fra UK til US for et par dager siden, gjorde mitt første kjøp i dag, måtte legge inn kredittkort på nytt. La inn samme som sist, bare med us-adresse nå. Noen andre som har bytta fra uk til us?

 

 

 

edit: glem det, alt i orden nå. Bare mått vente litt og prøve ett par ganger.

Endret av flame01
Lenke til kommentar

 

Fikk ikke Forza 5 samens med maskinen så har bare for spilt litt Killer Instinct. Som er langt ifra noen grafisk perle for å si det slik. Det har noen heftige effekter men det stopper det liksom...om en tenker grafikk vel å merke.

Fikk du kjøpt Killer Instinct med Visa eller Paypal på Xbox One Store? :)

Om det går så kjøper jeg KI når jeg har Xbox One i hus. Skal høre med Microsoft DE om min ordre har kommet lengre i behandlingen.

*Edit* Ååå du hellige makrell :p Fy flate Xbox One min er sendt!!! Episk dette blir! PS4 på fredag, Xbox One i neste uke ville jeg tro :D

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Fikk du kjøpt Killer Instinct med Visa eller Paypal på Xbox One Store? :)

Om det går så kjøper jeg KI når jeg har Xbox One i hus. Skal høre med Microsoft DE om min ordre har kommet lengre i behandlingen.

Det er gratis så ikke noe problem å laste ned. Men en må betale for å låse opp flere figurer.

 

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe digitalt i andre regioner i tillfelle det ikke følger med over når jeg setter maskinen til Norge om noen mnd...

Lenke til kommentar

Hvor mange karakterer fikk du med i starten i KI?

Er litt satt ut her i mørket angående min X1 er på vei! Episk november/desember blir det!

F2P: 1 karakter

 

20$-pakken: 8 karakterer (6 ved launch, Spinal og Fulgore kommer tidlig neste år), story og arcade mode (kommer neste år),

 

40$-pakken: 20$-pakken + flere kostymer, mer tilbehør og en HD-versjon av det originale Killer Instinct spillet. Du får også tidlig tilgang til Spinal og Fulgore dersom du kjøper denne pakken.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...