Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jo, det må man :)

Vet ikke om du mente att man måtte ha discen i, isåfall står det ikke det her:

http://www.theverge.com/2013/5/21/4352314/xbox-one-hard-drive-game-installs

 

"Microsoft said that all games are installed to the Xbox One's hard drive to play; you won't have to insert the disc to run the game after that initial process."

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

Hmm Amazon sendte ut i går? Har 4 spill på bestilling hos dem, ikke fått noe sendt enda.

 

Det eneste spillet som kunne sendes ut i går var Call of Duty... ingen andre sendes før 22. nov, altså fredag. Litt merkelig. Call of duty var oppgitt med dato som released, og hvilken dag (som ville bli i dag altså) jeg ville ha det på hvis jeg bestilte i går. Jeg bestilte Forza 5 også, og der sto det release nov 22. Så det ble ikke sendt. UPS som fraktet spillet forøvrig.

Lenke til kommentar

Ah ok. Bestilte Forza, Ryse, BF4 og AC4, har vel de rett før eller etter konsollen er i hus.

 

Er det forresten noen her som fikk gratis Killer Instinct for en stund tilbake? De sendte ut en haug med mail til diverse Xbox 360 brukere, men jeg fikk ingenting. Litt urettferdig synes jeg, ettersom jeg har vært medlem i over 11 år nå, uten et eneste avbrudd i abonnementet.

 

Folk med halve gamerscoren min og rundt 2 år på XBLive har tilogmed fått tilsendt gratis XB1 konsoller.

 

Er vel mest sannsynlig fordi Norge er et Tier2 land.

Endret av SIR WOLFIE 87
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har gledet meg utrolig ti Forza, og gjør det vel forsåvidt enda, men er fantastisk skuffet over mangelen på både suzuka og nordschliefe.

 

I tilllegg til integra dc2, ferrari 360, evo 6, og rx7 fc som også mangler. Høres kanskje bare ut som jeg piper her nå, men ser bare ikke for meg at disse bilene vil dukke opp så raskt som dlc heller.

 

Tapet av nordschliefe er dog det verste....

Endret av RunRookieRun
Lenke til kommentar

Vet ikke om du mente att man måtte ha discen i, isåfall står det ikke det her:

http://www.theverge.com/2013/5/21/4352314/xbox-one-hard-drive-game-installs

 

"Microsoft said that all games are installed to the Xbox One's hard drive to play; you won't have to insert the disc to run the game after that initial process."

Dette er før de tok 180'en deres og endret hele strategien. Old news, og er ikke slik det er nå.

Lenke til kommentar

Jeg har gledet meg utrolig ti Forza, og gjør det vel forsåvidt enda, men er fantastisk skuffet over mangelen på både suzuka og nordschliefe.

 

I tilllegg til integra dc2, ferrari 360, evo 6, og rx7 fc som også mangler. Høres kanskje bare ut som jeg piper her nå, men ser bare ikke for meg at disse bilene vil dukke opp så raskt som dlc heller.

 

Tapet av nordschliefe er dog det verste....

SHIT, ingen nordschliefe er faktisk ganske krise. Er jo en must have bane!!!.

Suzuka er jo også en av favorittbanene mine. Turn 10 får f*** meg ha seg ned til tyskland å mappe den banen der ellers går de glipp av mange hardcore bilspill fans.

 

EDIT: Mulig den kommer som DLC i Januar.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

Merkelig at de ikke bare tar en rask en og tar alt innholdet fra Forza 4 og bare legger det inn i Forza 5?

Banene er jo ferdig mappet, bare rendere de opp på nytt i høyere oppløsning, osv. skulle en jo tro?

 

Tidsnød? Eller bare grådighet hvor de ønsker å tjene en masse penger på innhold som strengt talt burde vært der allerede?

 

Edit: Som det står over meg, ryktene sier at det er mulig Nordschliefe kommer i DLC i Januar.

Tydeligvis var det ikke bare å porte de over og rendere de opp på nytt.

Flere av banene blir lasermappet på nytt.

 

Så er det store spørsmålet, hvor mye vil det koste? :p

 

PS: Ser forresten frem til Forza Horizon 2 også som helt garantert er under utvikling.

Kommer sikkert neste år en gang. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...