Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Må spørre.. Ble dere enige med hverandre angående stemmebruk til konsollen og sånn? Jeg vet ikke helt om jeg skjønte hva resultatet ble.. :blush: Er det slik at vi som bestiller fra CoolShop får de samme greiene som om vi hadde ventet, eller går vi glipp av noe?

 

Takk for svar!

Konklusjonen er: Kinect stemmestyring forstår kun det språket som Xbox'en lokalt er stilt inn på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ganske sikkert att Forza 5 blir knallbra, om det ikke er like mange biler og baner i begynnelsen så er jo turn 10 flinke med å komme med masse oppdateringer. Att det ikke er 300 versjoner at nissan skyline som i gran turismo bryr jeg meg lite om :). Er veldig spent på hvordan de nye håndkontrollene er å styre med.

Lenke til kommentar

Morsomt at Dead Rising 3 som er så last-gen ifølge flere og tydeligvis trengte å bli pusset opp mer får bedre score enn Killzone: Shadow Fall. Når har DR-serien alltid vært en godt mottatt spillserie, men forventet ærlig talt lavere score for spillet.

 

Uansett om Ryse er et bra spill eller ikke, det kommer til å være et spill som er relativt kort når noen har fått 1000/1000G i spillet før den offisielle releasen av spillet og konsollen. Jeg ville heller ha venta på anmeldelsene, eller ihvertfall på at prisen senkes før jeg ville løpt etter spillet selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis de sender Xbox'n innen i morgen ettermiddag så har jeg den på fredag. Jeg bestilte Call of Duty til Xbox one fra Amzon UK, det ble sendt fra England i går ved fire-fem tiden på ettermiddagen, gikk via et annet land (tyskland el. nederland) og så var den på gardemoen kl 0930 i morges, Oslo 1040, og hos meg 1540. Mindre enn et døgn, og da gikk transporten på kveld,natt også.

 

Så får håpe de skipper ut i morra. :D Og da har jeg faktisk et spill klart også - selv om Call of duty ikke er såå spennende da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...