Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør det, og det er ikke akkurat rart. Men COD har ikke vært spennende på flere år (føles ut nesten som et tiår siden det var spennene).

Jepp, det er jo folka fra CoD som har lagd det så er jo ikke rart, nei. Men det virker som folk er helt ville og synes det ser rått ut. CoD var morro på MW2- (for meg) da det var det første jeg spilte online. Titanfall fra Dice hadde vært kulere! Jada, BF 2142 eller noe ^^

Lenke til kommentar

Ordren min er der fremdeles, heldigvis.

 

Gamereactor er fulle av smålige Playstation fanboys. Norge er jo som kjent et ''Playstation land''.

 

Norsk spill-media generelt synes jeg ikke noe om, spesielt Gamereactor. Elendige anmeldelser har de og. Om hele verdens spillmedia elsker et spill, så kommer Gamereactor og gir 7/10. Ville ikke overraske meg om de gjør det samme med GTAV.

 

Eksempel: http://www.gamereactor.no/anmeldelser/161421/Halo+4/

Er helt enig med deg der, han som skriver det tullet der da. Han provoserer meg ang halo 4 da, han skulle fått sparken der fra gamereactor da

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at Titanfall ser ut som CoD med roboter? Jeg skal nok ha det, for det ser ok kult ut. Men hadde ikke brukt ord som fantastisk og utrolig bra.

 

Så om det er CoD med roboter, er det sett som negativt?

 

Jeg synes COD Ghost ser bedre ut til nå en Titanfall, mye pga i Call of Duty Ghosts får man coop og en singelplayerdel, som er dem to viktigste delene når jeg kjøper et spill. Singelplayer nummer 1 og coop nummer 2.

 

Oppsummering av Xbox One til nå:

Det jeg er mest lei av å lese av mange brukere der ute er at dem kaller Xbox One for Xbone, er det virkelig så morsomt? Jeg synes det er ufattelig dumt og barnsligt.

 

Videre var jeg klar å godta alt det Microsoft holdt på å gjør med Xbox One, men å utsette maskinen når dem sa på E3 at Norge var en av landene som skulle få den Day One Edition 2013, er som å bli tråkket ned i søla.

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Halo 4 var absolutt ikke perfekt. Men 7/10? Det oser av fanboy-isme eller at de rett og slett ville være annerledes enn alle andre. Selv med de feilene spillet har, så er det fremdeles en 8'er i mine øyne.

 

Om Multiplayer delen var bedre (mer back to the roots til Halo 1/2), så hadde det vært en solid 9'er.

 

Jeg HATER at alle FPS disse dager skal inneholde enten killstreaks, perks eller Ordnance-drops som i Halo 4. Jeg vil ha en ren multiplayer uten fokus på KDR etc.

Lenke til kommentar

Og der er greia, i dine øyne. Alle anmeldelser er subjektive. Og nå har jeg ikke veldig peil på karaktersystemet til Gamereactor, men det er en uting at 7/10 skal ses på som en dårlig karakter (men slik har det jo blitt da, idiotisk nok).

 

Jeg for min del hadde sikkert gitt Halo enda dårligere karakter (med forbehold om at jeg aldri har spilt det) da jeg aldri har likt serien. Har vurdert å prøve de nye, men folk har sagt at om jeg ikke liker de gamle kan jeg like gjerne droppe de nye.

Lenke til kommentar

Halo 4 fikk da masse kritikk av fansen og, gjorde det ikke?

 

Masse kritikk? ... Nei. Men jeg kan gå med på at det ikke har vært det beste halo-spillet mtp multiplayer.

Men, campaignen var helt fantastisk og leverte til tusen. En av de sterkeste opplevelsene du kan oppleve innen singleplayer-campaigns.

Lenke til kommentar

Her er to av XBO sine eksklusive vinnere under Gamescom 2013.

 

Forza 5 -Best Racing Game

 

Titanfall -Best Next Generation Console Game

 

Og diverse andre spill har fått utmerkelser, her er en total liste.

 

Det snodige er at ingen PS4 eksklusive spill har fått noen utmerkelser...men selve vinneren av Best Hardware incl.Peripheral gikk til Playstation 4.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...