Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tro det er sånn ca det samme på begge konsollene. Men mange ganger hører det verre ut på Xbox 360 fordi headset var med i boksen, med de godene og de negative sidene som følger med der. Grining og skriking fra unggutter spesielt er det jo endel av, men på PS3 kan det ofte være stille, siden headset ikke var med konsollen, og det kan høres ut som om folk er mer voksne da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er faktisk tyngre ja! Tror ikke det blir noe problem da :) Tok frem den kablede kontrollen til 360 i går, som følger av pc-kjøp av Splinter Cell: Blacklist, og det var deilig uten den batteripakken på undersiden etter gammelt. Ha, den kontrollen der har faktisk fulgt meg siden jeg kjøpe Core utgaven av Xbox 360 på nyåret etter lansering :p

Lenke til kommentar

Den er faktisk tyngre ja! Tror ikke det blir noe problem da :) Tok frem den kablede kontrollen til 360 i går, som følger av pc-kjøp av Splinter Cell: Blacklist, og det var deilig uten den batteripakken på undersiden etter gammelt. Ha, den kontrollen der har faktisk fulgt meg siden jeg kjøpe Core utgaven av Xbox 360 på nyåret etter lansering :p

 

Ja faen, den batteripakken er faen meg noe av det verste som har vært på en gamepad noensinne.

Lenke til kommentar

Nei får håpe en ikke får sene betennelse av å bruke den..hehe. Men hvordan er Splinter Cell: Blacklist da? Ser Gamer.no ikke var spesielt begeistret for det...men andre gir det jo ganske så bra?

 

Fikk bare testet det en liten halvtime, spillesuget var ikke sånn kjempestort etter ett 12 timers formiddagsskift :p Har ikke laget meg noen førsteinntrykk enda egentlig, men skal legge noen timer i det etter jobb i kveld muligens. Er faktisk opplagt til en forandring :p Nå har jeg faktisk ikke spillt Splinter Cell siden det første spillet til Xbox...men i følge omtaler er jo dette litt mere "det gamle" splinter cell + at man egentlig kan velge om man vel kjøre guns blazing eller snike seg rundt, skal vi tro internett.

 

Men kostet meg 235,-på PC så da gidder jeg jo ikke punge ut det dobbelte for konsollutgaven.

 

EDIT: Er da ikke så krass kritikk fra gamer.no sitt hold mot dette spillet?`Nå har de ikke testet online biten enda da, men den er jeg ikke interessert i uansett.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
men i følge omtaler er jo dette litt mere "det gamle" splinter cell + at man egentlig kan velge om man vel kjøre guns blazing eller snike seg rundt, skal vi tro internett.

Som nettopp er problemet slik jeg har forstått det. De prøver å please alle og derfor ender opp med å gjør ingenting veldig bra, ingenting veldig dårlig, bare alt passe bra.

Endret av formkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...