Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Star Wars Battlefront er nok fremdeles (ihvertfall) et par år unna, om jeg skal tippe. Og når det kommer vil det nok komme til både Xbox One, PS4 og PC. Noe annet hadde forundret meg ekstremt.

Tusen takk for hjelpen :thumbup:

 

 

Battlefront 3 er multiplattform (PC, Xbone, PS4) og kommer ikke før sent 2014/tidlig 2015 ifølge et intervju jeg leste en plass.

Tusen takk for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar

Altså, Leadbetter har skrevet så mye drit at jeg ikke stoler på fyren lenger. Da er det bedre med Bierton og Linnemann. Det virker som om du ikke har noen kritisk sans i det hele tatt, for hver gang noen er litt kritisk så griner du som om jeg hadde vært en slem jævel.

 

Du burde ha lest intervjuet før du postet kanskje, for det skal vel mye til for å rote til det intervjuet der selv for Leadbetter. Mulig jeg har fingeren litt for løst på avtrekkeren, men en blir litt trigger happy med all negativiteten som vinkles mot XBO.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Ja er som jeg har sagt det tidligere, totalt reversjerte roller mellom sony og ms.

Xbox one er jo en bra maskin i seg selv, men alt møkke fra pr avdelingen gjør jo at brekningsfølelsen kommer med en gang man ser eller leser noe fra dem.

 

Og at det spillet de reklamere mest for vil være å finnr på oc og ps4 i løpet av et halvt år sier sitt.

Lenke til kommentar

Tror det et alt snakket om "power of the cloud" som har drevet meg fra Xbox One. Jeg elsket spill som Fable på grunn av singleplayer, og hatet det for samarbeid. Nå er det online med tvunget samarbeid. Alt trenger ikke å være en påtvunget, sosial opplevelse for at noe skal være bra.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...