Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Noen andre som sliter med at konsollrn er treg på dashbordet? Plutselig henger det i flere sekunder om gangen.

Det er bare slik den er.

Den var nå ikke sånn før :) Godt forsøk det skal du ha.

 

 

Folk har klaget over elendig flyt på dashbordet så lenge det har eksistert.

Lenke til kommentar

Fordi det er en nasty bug i hele instant-on & resume funksjonen som aldri har blitt fikset som gjør hele drittkonsollen tregere og tregere jo mer man bruker den. Man må manuelt tømme BluRay cachen helst en gang i mnd eller oftere litt ettersom hvor mye man bruker Xboxen og når det er gjort så skal alt gå mye raskere.

Lenke til kommentar

Selvsagt :D

 

Min har allltid vært rimelig kjapp etter forrige store oppdatering for en god stund tilbake. Men her snakker vi at konsollen slåes på kun ett par ganger på 2-4 mnd. basis, så min cache rekker vel knapt å fylles opp :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Har ikke hatt noe problemer selv min er lynrask rett i spill som jeg sist spilte og menyene er raske.

Er vel mere bruker feil en systemet.

Brukerfeil??? Selvfølgelig er det ikke det.

Har ikke problemet selv. Har mere lag på PlayStation menyen spesielt Psn store som er en tolmodighets prøve.

Lenke til kommentar

Min X er også hinsides treg i helt vanlig navigering til tider. Er spesielt ved navigering rundt butikken etc at ting blir sirrup eller går helt i lås i flere sekunder. Der slik skal Sony ha kudos altså. Deres brukergrensesnitt er etter min mening mye penere. Men det er også mer logisk og dermed vesentlig raskere å bruke. 

 

Har blitt vandt til å bruke X sitt OS nå. Men det når ikke PlayStation til knærne engang. Er merkverdig at Microsoft som tross alt har så mye erfaring med Windows ikke har klart å få til dette med Xbox One. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Har ikke hatt noe problemer selv min er lynrask rett i spill som jeg sist spilte og menyene er raske.

Er vel mere bruker feil en systemet.

Brukerfeil??? Selvfølgelig er det ikke det.
Har ikke problemet selv. Har mere lag på PlayStation menyen spesielt Psn store som er en tolmodighets prøve.

Tøv. Som rett fra en Xbox fanboy.

 

Ta å Google Xbox One X slow* og se hva det første som dukker opp. Og antall treff.

Gjør det samme med PS4.

 

Det er allmenn kjent at menyene på Xbox er forferdelige iforhold. Jeg eier begge to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kunne virke litt mye i forhold til min ihvertfall. Men så har du også plassert den helt inne i et hjørne. Akkurat det er et "triks" som man gjerne benytter med subwoofer, nettopp for å få mere lyd ut av den. Altså det er 2 vegger tett inntil den, som begge reflekterer lyden tilbake, og dermed lager den "mer" lyd. Prøv å sett den fritt, og se hvor mye det har å si..

Lenke til kommentar

 

 

 

Har ikke hatt noe problemer selv min er lynrask rett i spill som jeg sist spilte og menyene er raske.

Er vel mere bruker feil en systemet.

Brukerfeil??? Selvfølgelig er det ikke det.
Har ikke problemet selv. Har mere lag på PlayStation menyen spesielt Psn store som er en tolmodighets prøve.

Tøv. Som rett fra en Xbox fanboy.

Ta å Google Xbox One X slow* og se hva det første som dukker opp. Og antall treff.

Gjør det samme med PS4.

Det er allmenn kjent at menyene på Xbox er forferdelige iforhold. Jeg eier begge to.

Helt uenig Psn er tregere spesielt når man skal innpå store og menyene der .... Xbox one x er lynkjapp mot Psn

Lenke til kommentar

Det kunne virke litt mye i forhold til min ihvertfall. Men så har du også plassert den helt inne i et hjørne. Akkurat det er et "triks" som man gjerne benytter med subwoofer, nettopp for å få mere lyd ut av den. Altså det er 2 vegger tett inntil den, som begge reflekterer lyden tilbake, og dermed lager den "mer" lyd. Prøv å sett den fritt, og se hvor mye det har å si..

Skal prøve å flytte den litt lengre unna veggene. Men min forrige Xbox one var plassert på samme sted, og var helt lydløs.

 

Bråker ikke slik min nei. Høres ut som en garantisak egentlig.

Skal ringe Microsoft i morgen tenker jeg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...