Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke sist min Ps4 pro var slått på før siste FW oppdateringen i vertfall :D

Også en svært anekdotisk måte å se det på :-p salgstall og brukerstatistikk sier noe annet.

 

Men skuffet over sea of thieves... glad jeg hadde prøve på game pass fordi dette var en skikkelig nedtur :-( artig en liten stund og så er det repetivt til de grader....

Lenke til kommentar

 

Husker ikke sist min Ps4 pro var slått på før siste FW oppdateringen i vertfall :D

Også en svært anekdotisk måte å se det på :-p salgstall og brukerstatistikk sier noe annet.

Men skuffet over sea of thieves... glad jeg hadde prøve på game pass fordi dette var en skikkelig nedtur :-( artig en liten stund og så er det repetivt til de grader....

Har ikke gitt det tid enda ... to many games to lill time

Lenke til kommentar

Meget happy med Farcry på OneX hittil. Ser temmelig nydelig ut i 4K med HDR.

Merker litt framedrops til tider, men det går helt fint på ett singeplayer spill man ligger opp ned i sofaen å spiller.

 

Annbefales.

Kan ikke si at jeg merker framdrops, men har merket en del bugs med grafikken, spesielt når man flyr helikopter.

 

Spillet kan trygt anbefales. Meget underholdende i coop. 

Lenke til kommentar

Spilte litt The hunter men synes bildet var ekstremt uskapt. Vill motion blur og dårlig draw distance om man sammenligner på PC. Kan umulig være i 4K på Xen?

 

1620p på Xbox One X. Synes det ser bra jeg. Men for meg så virker det som det ikke er noe motion blur filter? Om det er et så er det ihvertfall veldig svakt. Med så mye foilage i 30 fps så kan det bli litt hardt på øyne. Nå er det heldigvis et spill med forholdsvis rolige bevegelser så det går akkurat greit. For meg ihvertfall. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Noen som vet et nettsted som har "billig" nedlastingskode til Far Cry 5 Xbox?

Synes CDKeys er vel drøy på 550,- og skulle gjerne hatt det til under 500,-

(Er ikke interessert i disk-utgaven, da jeg foretrekker et onlinespillbibliotek)

Det koster vel 60 dollar i US xbox store.

Lenke til kommentar

 

Spilte litt The hunter men synes bildet var ekstremt uskapt. Vill motion blur og dårlig draw distance om man sammenligner på PC. Kan umulig være i 4K på Xen?

1620p på Xbox One X. Synes det ser bra jeg. Men for meg så virker det som det ikke er noe motion blur filter? Om det er et så er det ihvertfall veldig svakt. Med så mye foilage i 30 fps så kan det bli litt hardt på øyne. Nå er det heldigvis et spill med forholdsvis rolige bevegelser så det går akkurat greit. For meg ihvertfall.

Jo da, spillet ser pent ut. Litt skuffende at draw distance er så lav i et sånt type spill. Ofte man ser dyr hundre meter fra deg perfekt der det egentlig er masse gress, sånt liker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...