Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Inne i nostalgiverden jeg nå , oppdaga at Sid Meyer`s Pirates! har kommet som Xbox Originals.

Fy søren så herlig og gjennoppleve det jeg spilte for nesten 30 år siden på Commodore 128 :)

Den gode gamle utgaven eller remaken?

 

Det er den versjonen som var på orginale XboX . Er nok litt pyntet på.

Når kom remaken? Og hva er annerledes?

Lenke til kommentar

Det er en rimelig heftig utsagn, det har vært mange spill etter Skyrim som er klart bedre, imho. Det er moddingen som har holdt liv i dette spillet, uten tvil

Der tar du nokk så feil som du kan få det. Elder scrolls skyrim er et prakt ekesmpel på et perfekt Rpg spill. Du lager egen karakter og spiller din egen historie, karte er kanskje ikke stort, men fy flate det føles gigantisk ut å mye å gjøre. Historien bak side quests å slikt er godt gjennomført, bortsett fra at de bruker mange av samme stemme skuespillerne. Blir feil å sammenligne skyrim med dagens spill som Horizon og witcher 3, for disse 2 ligger en hel generasjon foran. Skyrim satte standpunkt for RPG på både pc og konsoll, jeg har spilt skyrim på xbox 360 i 884 timer, trengte ikke mods eller grafikk for holde meg gående. Blir jævlig gøy å se Elder scrolls 6 når det kommer, å se hvor det topper listene nokk en gang ;)

Lenke til kommentar

 

Det er en rimelig heftig utsagn, det har vært mange spill etter Skyrim som er klart bedre, imho. Det er moddingen som har holdt liv i dette spillet, uten tvil

Der tar du nokk så feil som du kan få det. Elder scrolls skyrim er et prakt ekesmpel på et perfekt Rpg spill. Du lager egen karakter og spiller din egen historie, karte er kanskje ikke stort, men fy flate det føles gigantisk ut å mye å gjøre. Historien bak side quests å slikt er godt gjennomført, bortsett fra at de bruker mange av samme stemme skuespillerne. Blir feil å sammenligne skyrim med dagens spill som Horizon og witcher 3, for disse 2 ligger en hel generasjon foran. Skyrim satte standpunkt for RPG på både pc og konsoll, jeg har spilt skyrim på xbox 360 i 884 timer, trengte ikke mods eller grafikk for holde meg gående. Blir jævlig gøy å se Elder scrolls 6 når det kommer, å se hvor det topper listene nokk en gang ;)

 

Spillet er bra, ja. Men spillet blir mye bedre med mods, enkelt og greit.  :)

Lenke til kommentar

Hele "man er en egen karakter med en egen historie" i Skyrim blir konstant ødelagt av at alle minner en på at en er Dragonborn.

 

Random Alternate Start slik at man aldri opplever åpningsekvensen og en mod som hindrer folk i å prate til meg om Dragonborn er essensielt hvis man skal roleplaye.

 

Så ut av esken uten mods er Skyrim et dårlig rollespill.

Lenke til kommentar

Hele "man er en egen karakter med en egen historie" i Skyrim blir konstant ødelagt av at alle minner en på at en er Dragonborn.

Random Alternate Start slik at man aldri opplever åpningsekvensen og en mod som hindrer folk i å prate til meg om Dragonborn er essensielt hvis man skal roleplaye.

Så ut av esken uten mods er Skyrim et dårlig rollespill.

Seriøst? spillet er storslagent.

Lenke til kommentar

 

Hele "man er en egen karakter med en egen historie" i Skyrim blir konstant ødelagt av at alle minner en på at en er Dragonborn.

Random Alternate Start slik at man aldri opplever åpningsekvensen og en mod som hindrer folk i å prate til meg om Dragonborn er essensielt hvis man skal roleplaye.

Så ut av esken uten mods er Skyrim et dårlig rollespill.

Seriøst? spillet er storslagent.

Seriøst. Spillet er bra, ja, men som rollespill er det problematisk at rollen som Dragonborn blir tredd nedover trynet på en hvert 10 min i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...